Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Żmuda-Trzebiatowski i Kulbacki wzmacniają strategię na pokładzie Molecular

Wraz z rozwojem Molecular BBDO – globalnej struktury e-commerce w sieci BBDO, do zespołu dołączają Konrad Żmuda-Trzebiatowski i Michał Kulbacki.
O autorze
1 min czytania 2020-09-16

Konrad Żmuda-Trzebiatowski od ponad 7 lat zajmuje się e-commerce i komunikacją digital. Swoje doświadczenie zdobywał w Saatchi&Saatchi IS i Pathfinder23, zarówno w bezpośredniej pracy na platformach jako eMerchandiser, jak i w pracy z klientami na poziomie globalnym i lokalnym jako strateg. Tworzył rozwiązania m.in. dla kategorii FMCG, petcare, elektroniki i pharma na kluczowych światowych rynkach, zajmował się analizą danych, tworzył i implementował kontent. W Molecular obejmuje stanowisko senior e-retail strategist i będzie odpowiedzialny za aktywację marek na platformach i projektowaniem ekosystemów sprzedaży. Prywatnie wielki fan i znawca piłki nożnej i to tej rozgrywanej przez okręgowe drużyny, na małych lokalnych stadionach. Jego marzeniem jest zrobić uprawnienia trenerskie i doprowadzić drużynę z okręgówki do finału Ligi Mistrzów. Dodatkowo piwowar – rzemieślnik, fan dobrej kuchni.

Michał Kulbacki objął stanowisko e-commerce content & analytics strategist, zajmuje się tworzeniem strategii contentowych i automatyzacją procesów e-commerce poprzez rozwój analityki i narzędzi poszerzając tym samym możliwości i kompetencje agencji. Przed dołączeniem do Molecular BBDO, Michał był strategiem e-commerce w Pathfinder23, współpracował z COTY na rynki CEE, był odpowiedzialny za aktywację m.in. marek kosmetycznych, wspierał działania podczas wejścia na nowe platformy e-commerce, był zaangażowany w rozwój produktów z obszaru SEO w E-commerce, organizował szkolenia w tym zakresie, zdobywał doświadczenia w kreowaniu strategii na zróżnicowanych platformach E-commerce m.in. dla Danone, Bayera, P&G, Schneider-Electric, Bahlsena. Jest zwolennikiem automatyzacji i usprawniania procesów przyczynił się do wdrożenia nowych narzędzi usprawniających projekty na Amazonie, czy w obszarze SEO. Wcześniej zdobywał doświadczenie po stronie marketerów z branży FMCG (Coca-Cola, Henkel i Colgate-Palmolive) wspierając kluczowe marki w działaniach in-store i digital. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej a po godzinach prowadzi swój kanał na YouTube ‘Perfumowe ABC’