Plakat, z którego znika postać, czyli niekonwencjonalna promocja australijskiego baletu „Dracula”

Plakat, z którego znika postać, czyli niekonwencjonalna promocja australijskiego baletu „Dracula”

West Australian Ballet przygotował nietypową akcję promującą powrót do repertuaru wielokrotnie nagradzanego baletu „Dracula” – firma wykorzystała do tego plakaty, z których znika postać.

Postać Draculi – czyli przerażającego wampira, którego odbicia nie widać w lustrze, a jedynym sposobem na skuteczne zabicie jest przebicie go kołkiem – niewątpliwie pobudza wyobraźnię marketerów, którzy mają za zadanie wymyślić ciekawą akcję promocyjną wokół demonicznej istoty. Przykładem tego jest niekonwencjonalny outdoor, który w tym roku pojawił się w przestrzeni miejskiej Londynu oraz Birmingham i promował serial „Dracula” – na pierwszy rzut oka kreacja wyglądała dość zwyczajnie, lecz gdy tylko zapadł zmrok, odkrywała całą swoją prawdę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz równie ciekawą akcję promocyjną wymyślił West Australian Ballet, który chciał zakomunikować powrót wielokrotnie nagradzanego baletu „Dracula” do swojego repertuaru. W ramach kampanii przy lustrach w łazienkach niektórych barów oraz restauracji znajdujących się nieopodal siedziby firmy umieszczone zostały z pozoru zwykłe plakaty przedstawiające głównego bohatera baletu. Gdy jednak patrzyło się na nie pod odpowiednim kątem w lustrze, postać Draculi znikała z kreacji. 

Za realizację odpowiada agencja Wunderman Thompson. 

PS

W październiku 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się nietypowe billboardy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij