W świetle dziennym bowiem na billboardzie widnieje logo serialu „Dracula” oraz gdzieniegdzie wbite drewniane kołki, z pozoru znajdujące się w losowych miejscach. Gdy jednak zapadnie zmrok i zapalą się światła, wspomniana broń, która według wielu zabobonów może zabić wampira, zaczyna rzucać cienie na płótno, ostatecznie ujawniając sylwetkę demonicznej istoty.
Zobacz również
Pod billboardem natomiast umieszczono szklane pudełko z drewnianym kołkiem. Na skrzynce zaś widnieje napis „Stłucz, gdy tylko pojawią się wampiry”.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Za realizację odpowiada BBC Creative.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Tutaj sprawdzicie inne nietypowe outdoory.
PS2
Z cyklu niekonwencjonalnych billboardów – w październiku 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się nietypowe reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka.