Niekonwencjonalny outdoor promujący serial „Dracula”, który przeraża, gdy zapada zmrok

Niekonwencjonalny outdoor promujący serial „Dracula”, który przeraża, gdy zapada zmrok
W związku z promocją serialu „Dracula”, który 1 stycznia br. miał swoją premierę na kanale BBC One, w przestrzeni miejskiej Londynu i Birmingham pojawiły się niekonwencjonalne billboardy – na pierwszy rzut oka wyglądają dość zwyczajnie, lecz gdy tylko zapadnie zmrok, odkrywają „całą prawdę”.
O autorze
0 min czytania 2020-01-07

W świetle dziennym bowiem na billboardzie widnieje logo serialu „Dracula” oraz gdzieniegdzie wbite drewniane kołki, z pozoru znajdujące się w losowych miejscach. Gdy jednak zapadnie zmrok i zapalą się światła, wspomniana broń, która według wielu zabobonów może zabić wampira, zaczyna rzucać cienie na płótno, ostatecznie ujawniając sylwetkę demonicznej istoty. 

Pod billboardem natomiast umieszczono szklane pudełko z drewnianym kołkiem. Na skrzynce zaś widnieje napis „Stłucz, gdy tylko pojawią się wampiry”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada BBC Creative. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Tutaj sprawdzicie inne nietypowe outdoory.

PS2

Z cyklu niekonwencjonalnych billboardów – w październiku 2019 roku w przestrzeni miejskiej Toronto pojawiły się nietypowe reklamy, które imitowały płomienie wydobywające się z garnka.