Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lewis Hamilton i Tommy Hilfiger prezentują nową kolekcję

Piąta współpraca Tommy’ego Hilfigera i mistrza Formuły 1 powstała, by realizować misję marki amerykańskiego projektanta: tworzyć modę, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich.
O autorze
2 min czytania 2020-09-17

Marka Tommy Hilfiger przedstawia kolekcję TommyXLewis jesień 2020. To już piąta odsłona współpracy amerykańskiego projektanta z sześciokrotnym mistrzem Formuły 1 i globalnym ambasadorem jego marki: Lewisem Hamiltonem. Współprojektanci od początku partnerstwa TommyXLewis przedstawiają kolekcje, które realizują wizję mody Tommy’ego Hilfigera, która niczego nie marnuje i jest otwarta na wszystkich. Efekt ten uzyskany został dzięki projektom wykonanym z dżinsu pochodzącego w 100% z surowców z recyklingu, organicznej bawełny i materiałom z przetworzonych odpadów pokonsumpcyjnych. Bardziej przyjazne środowisku materiały tworzą prawie 80% kolekcji. Prezentowane są także neutralne płciowo ubrania unisex, projektowane według bliskiej projektantom filozofii „stylu dla wszystkich” – wiary w modę, która zaciera granice między płcią, wiekiem, pochodzeniem i kształtem sylwetki. Kolekcja TommyXLewis jesień 2020 będzie dostępna od 15 września 2020 r. na tommy.com oraz w wybranych sklepach TOMMY HILFIGER i punktach partnerskich na całym świecie.

Współpraca TommyXLewis powstała w wyniku kreatywnego przecięcia dwóch światów: klasycznie amerykańskiego dziedzictwa Hilfigera i współczesnego streetwearu – bliskiego Hamiltonowi. W przestrzeni tej zrodziła się wyjątkowa kolekcja mody ulicznej w wersji premium. Nawiązania do bogatych archiwów marki były inspiracją dla projektów z nowych, bardziej przyjaznych środowisku materiałów, uniwersalnie korzystnych fasonów i pogodnych nadruków. Charakterystyczny dla marki zaangażowany optymizm został odzwierciedlony w motywie „CREATE UNITY”, który występuje w wielu wersjach i projektach. Jest motywacją, by łączyć się wokół ważnych dla nas spraw i dzielić pokojowym przesłaniem.

– Na trasie TommyXLewis nieustannie rozwijam się jako projektant. Od pięciu sezonów uwielbiam współpracować z Tommym, przesuwać granice mody, podejmować twórcze ryzyko i tworzyć projekty dokładnie w moim stylu. Najnowsza kolekcja jesień 2020 odzwierciedla wszystko, co dla nas ważne: od całkowicie wolnej ekspresji siebie przez inkluzywność po troskę o środowisko. Jednocześnie jest kolejnym krokiem w budowaniu rozpoznawalnego charakteru TommyXLewis. Nie moglibyśmy być bardziej dumni z tego, co udało nam się stworzyć – mówi Lewis Hamilton. 

Zawarte w kolekcji okrycia wierzchnie powstały w idealnej równowadze między funkcjonalnym, surowym krojem a miękkimi i puszystymi materiałami – takimi jak sztuczny zamsz czy puch pochodzący z recyklingu. Oryginalny czarno-biały wzór nadaje charakteru stonowanym modelom, a ekscytujące akcenty ostrego fioletu oraz żółci przykuwają wzrok i dodają energii. Trekkingowe trzewiki, inspirowane obuwiem roboczym, stylowo kontrastują z luźnymi, miłymi w dotyku dresowymi spodniami i bluzami. Dzięki neutralnemu płciowo projektowaniu i metodom produkcji przyjaznej środowisku, kolekcja TommyXLewis jesień 2020 wznosi modę zrównoważoną społecznie i środowiskowo na nowy poziom.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj