Big Picture prowadzi działania PR dla marki COSTA COFFEE Home Edition

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Big Picture prowadzi działania PR dla marki COSTA COFFEE Home Edition

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR...

...oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie realizacja działań z zakresu media relation, branded content, biura prasowego oraz współpracy z influencerami. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza kawiarnia COSTA COFFEE powstała w 1971 r. w Lodynie na Fenchurch Street. Założyli ją włoscy bracia Sergio i Bruno Costa. Z ich pasji i niestrudzonemu dążeniu do perfekcji, powstała idealna mieszanka ziaren, która jest podstawą do stworzenia zawsze doskonałej kawy. COSTA COFFEE podbiła serca Brytyjczyków i od blisko 50 lat jest ich ulubioną kawą. W Polsce obecnie jest aż 160 kawiarni w 26 miastach. Teraz wyjątkowe doświadczenie z kawiarni można znaleźć w każdym opakowaniu kawy COSTA COFFEE Home Edition – nowej marki produktów w wersji do domu.  

Za koordynację działań dla COSTA COFFEE Home Edition po stronie agencji Big Picture zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director oraz Monika Roth, PR consultant.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij