Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Big Picture prowadzi działania PR dla marki COSTA COFFEE Home Edition

Agencja Big Picture nawiązała współpracę z COSTA COFFEE Home Edition – nową marką w portfolio koncernu Coca-Cola HBC Polska i poprowadzi dla niej kompleksową komunikację public relations. Zespół konsultantów Big Picture odpowiada za opracowanie całościowej strategii komunikacji PR...
O autorze
1 min czytania 2020-09-18

…oraz strategii influencer marketingu. Do zadań agencji należeć będzie realizacja działań z zakresu media relation, branded content, biura prasowego oraz współpracy z influencerami. 

Pierwsza kawiarnia COSTA COFFEE powstała w 1971 r. w Lodynie na Fenchurch Street. Założyli ją włoscy bracia Sergio i Bruno Costa. Z ich pasji i niestrudzonemu dążeniu do perfekcji, powstała idealna mieszanka ziaren, która jest podstawą do stworzenia zawsze doskonałej kawy. COSTA COFFEE podbiła serca Brytyjczyków i od blisko 50 lat jest ich ulubioną kawą. W Polsce obecnie jest aż 160 kawiarni w 26 miastach. Teraz wyjątkowe doświadczenie z kawiarni można znaleźć w każdym opakowaniu kawy COSTA COFFEE Home Edition – nowej marki produktów w wersji do domu.  

Za koordynację działań dla COSTA COFFEE Home Edition po stronie agencji Big Picture zespół lifestyle kierowany przez Kamilę Kończak, brand communications director oraz Monika Roth, PR consultant.

Współpraca została nawiązana w wyniku zapytania ofertowego i ma charakter długofalowy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj