Pozycje jogi, jak produkty marki IKEA

Pozycje jogi, jak produkty marki IKEA

Australijski oddział IKEA ruszył niedawno z kolejną niekonwencjonalną kampanią. W jej ramach sieć stworzyła wideo z sześciominutową praktyką jogi, w której pozycje nawiązują do produktów oferowanych przez markę.

IKEA to przykład marki, która w nieoczywisty i nienachalny sposób potrafi wypromować swoje produkty – przykładem tego jest chociażby niedawna kampania, w ramach której sieć przygotowała instrukcje na stworzenie schronów dla dzieci z wykorzystaniem mebli dostępnych w ofercie brandu. Nie można zapomnieć również o świetnej, poruszającej kubki smakowe kampanii z 2018 roku, w ramach której IKEA zaprezentowała meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz marka postanowiła wyciągnąć swoich klientów na maty i zachęcić ich do odrobiny ruchu – i przy okazji oczywiście zareklamować swoje produkty. W ramach nowej kampanii IKEA stworzyła bowiem wideo, które na pierwszy rzut oka wygląda jak sześciominutowa praktyka jogi – z tą różnicą, że poszczególne pozycje przypominają meble oraz akcesoria, które znaleźć możemy w marketach sieci.

Za realizację odpowiada agencja CHE Proximity, Australia.

PS

IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.

PS2

Chiński oddział sieci IKEA zaprezentował niedawno nową, proekologiczną kampanię, w której marka daje drugie życie plastikowym butelkom i tworzy z nich zasłony Gunrid.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij