Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pozycje jogi, jak produkty marki IKEA

Pozycje jogi, jak produkty marki IKEA
Australijski oddział IKEA ruszył niedawno z kolejną niekonwencjonalną kampanią. W jej ramach sieć stworzyła wideo z sześciominutową praktyką jogi, w której pozycje nawiązują do produktów oferowanych przez markę.
O autorze
1 min czytania 2020-09-22

IKEA to przykład marki, która w nieoczywisty i nienachalny sposób potrafi wypromować swoje produkty – przykładem tego jest chociażby niedawna kampania, w ramach której sieć przygotowała instrukcje na stworzenie schronów dla dzieci z wykorzystaniem mebli dostępnych w ofercie brandu. Nie można zapomnieć również o świetnej, poruszającej kubki smakowe kampanii z 2018 roku, w ramach której IKEA zaprezentowała meble w taki sposób, by kojarzyły się z tabliczkami czekolady.

Teraz marka postanowiła wyciągnąć swoich klientów na maty i zachęcić ich do odrobiny ruchu – i przy okazji oczywiście zareklamować swoje produkty. W ramach nowej kampanii IKEA stworzyła bowiem wideo, które na pierwszy rzut oka wygląda jak sześciominutowa praktyka jogi – z tą różnicą, że poszczególne pozycje przypominają meble oraz akcesoria, które znaleźć możemy w marketach sieci.

Za realizację odpowiada agencja CHE Proximity, Australia.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

IKEA od zawsze stara się dostosowywać swoją ofertę i komunikację do kraju, w którym je sprzedaje. Poznajcie przykłady reklam, które marka przygotowała, by dopasować się do zwyczajów lokalnych społeczności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Chiński oddział sieci IKEA zaprezentował niedawno nową, proekologiczną kampanię, w której marka daje drugie życie plastikowym butelkom i tworzy z nich zasłony Gunrid.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się