W działaniach komunikacyjnych dla marki Canon wykorzystano hasło „Trudny wybór? Ułożymy rozwiązanie najlepsze dla ciebie”, którego celem jest poinformowanie o uruchomieniu profesjonalnej infolinii, dzięki której kupujący uzyska komplet informacji i porady ekspertów dotyczące doboru sprzętu.
Kampania odbywa się w sklepach stacjonarnych, pod adresem www.canon.pl/doradzamy oraz z wykorzystaniem działań digital (Facebook, Instagram) oraz reklama display (Google).
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja UNIQUE ONE jest odpowiedzialna za kreację i opracowane landing page strony (www.canon.pl/doradzamy), planowanie i zakup mediów, projekt komunikacji digital oraz kreację i produkcję materiałów POS.
Kampania potrwa do końca sierpnia 2021 roku.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024