Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#takbardzo – ruszyła nowa kampania Red Bull MOBILE

Red Bull MOBILE stawia w nowej aktywacji na młodych odbiorców i serwuje im kolaborację rapowych talentów na wysokich obrotach. „TAK BARDZO” to utwór i teledysk z udziałem artystów młodego pokolenia rapowej sceny: OKIego, DZIARMY i Gverilli.
O autorze
1 min czytania 2020-09-23

Mocny, energiczny numer „TAK BARDZO” i klip zrealizowany na wysokich obrotach są efektem współpracy z marką Red Bull MOBILE, dzięki której artyści mogli zrobić ten projekt z dużym rozmachem i w ekstremalnych okolicznościach. Zdjęcia do klipu zrealizowano na terenie funkcjonującej kopalni. Udział w projekcie wzięło kilkunastu zawodników motocross. Dodatkowo, w ramach akcji wokół TAK BARDZO, Red Bull MOBILE przygotował także specjalną akcję, w której użytkownicy Instagrama i Messengera będą mogli zagrać w grę zaszytą w interaktywnym filtrze AR i wcielić się w riderów z teledysku, walcząc o punkty, które następnie mają szansę zamieniać na bonusy u operatora – Red Bull MOBILE i nagrody. To pierwsza tego typu aktywacja AR prowadzona równolegle przez Instagram Stories i Facebook Messenger, która przenosi elementy ze świata rzeczywistego obecne w teledysku i wprost do gry. Użytkownik filtra ma w grze możliwość poruszać się w sceneriach z teledysku, na pojazdach, na których w klipie poruszają się bohaterowie jednocześnie słuchając utworu „TAK BARDZO”.

Za kreację, produkcję i realizację oraz koncepcję i wdrożenie aktywacji AR odpowiada agencja OUTRAGE, specjalizująca się w niestandardowych projektach z obszaru muzyki. Klip zrealizowano we współpracy z duetem reżysersko-producenckim Andiamo. Sesję zdjęciową promującą kolaborację wykonał Michał Klusek, a stylizacje Ewelina Gralak. Za landing page akcji oraz wdrożenie kampanii w social media i digitalu odpowiada agencja Plej, a za zakup mediów – MediaCom Warsaw. 

Wszelkie szczegóły oraz klip na stronie http://www.redbullmobile.pl/takbardzo oraz na kanale 2020, wydawcy „77747mixtape”. Klip w niecałe 24 godziny od premiery osiągnął pozycję pierwszej 20-tki na karcie na czasie YouTube i spotyka się z bardzo pozytywnym sentymentem fanów. Singiel „TAK BARDZO” dostępny jest także na wszystkich platformach streamingowych.

W „TAK BARDZO” OKI, DZIARMA i GVERILLA biorą na warsztat pragnienia, odnajdywanie swojej drogi, konsekwentne nią podążanie i energię, która pozwala na osiąganie kolejnych, coraz wyższych celów. Singiel „TAK BARDZO” to finałowy numer promujący najnowsze wydawnictwo OKIEGO, młodego rapera, który jak burza zdobywa dla siebie miejsce na rodzimej scenie. Premiera OKI – „77747mixtape” już 25 września 2020. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Strategicznie i koncepcyjnie założenie utworu, klipu i całej komunikacji kampanijnej oscyluje wokół potrójnego rozwinięcia głównego claimu marki:  #TAKBARDZO: DUŻO / SZYBKO / GŁOŚNO.

Słuchaj podcastu NowyMarketing