Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Abstra przenosi grę „Just Dance” na TikToka w ramach kampanii dla Ubisoft

Na TikToku można już śledzić profil Justdancewithusss, dedykowany kultowej serii gier tanecznych „Just Dance”, za którego koncept kreatywny i realizacje odpowiada Abstra w ramach współpracy z firmą Ubisoft.
O autorze
0 min czytania 2020-09-24

Profil dedykowany serii gier tanecznych „Just Dance” poprowadzi tajemnicza para, która do wspólnej zabawy zaprosi należących do Abstra: YouTuberów oraz znanych TikTokerów. Widzowie, w trakcie trwania projektu, będą mogli poznać lepiej prowadzących poprzez zadawanie im pytań. Ze względu na specyfikę gry, która polega na odwzorowaniu choreografii do tanecznych utworów muzycznych – od klasyków po najgorętsze hity – TikTok okazał się idealnym miejscem do jej promocji. 

Wśród przewidywanych działań na profilu znajdą się: trendy taneczne (użytkownicy będą odwzorowywać lub na nowo interpretować istniejące już trendy taneczne), duety (tworzenie duetów z innymi twórcami) oraz tutoriale (prezentowanie w spowolnieniu istniejących układów tanecznych). 

Za realizację projektu, koncept kreatywny w całości odpowiada Abstra. Profil nie będzie zawierał oficjalnego brandingu Ubisoft, który stanowi jedynie sponsora dwójki prowadzących.

Profil dostępny jest na stronie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj