Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.
O autorze
0 min czytania 2020-09-24

Nieagencja została stworzona przez Bartosza Wilima i Marcina Żukowskiego w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Zajmuje się też m.in. tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, realizacją kampanii reklamowych 360 czy kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & communication manager oraz Marta Święcicka, senior PR & communication consultant.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj