Nieagencja nowym klientem PR Calling

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nieagencja nowym klientem PR Calling

Nieagencja, firma z branży marketingowej specjalizująca się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych, dołączyła do grona klientów PR Calling. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie strategii PR i jej realizację.

Nieagencja została stworzona przez Bartosza Wilima i Marcina Żukowskiego w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Zajmuje się też m.in. tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, realizacją kampanii reklamowych 360 czy kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.

Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & communication manager oraz Marta Święcicka, senior PR & communication consultant.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij