Nieagencja została stworzona przez Bartosza Wilima i Marcina Żukowskiego w 2019 roku. Firma specjalizuje się w przeprowadzaniu transformacji cyfrowych. Zajmuje się też m.in. tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowych, realizacją kampanii reklamowych 360 czy kompleksową obsługą marek w mediach społecznościowych.
W ramach współpracy PR Calling odpowiada za stworzenie strategii komunikacji Nieagencji i jej kompleksową egzekucję. Agencja realizuje działania z obszarów doradztwa strategicznego, media relations, pozycjonowania ekspertów oraz prowadzi profil firmy na LinkedIn.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ze strony PR Calling za obsługę klienta odpowiadają Marta Tyszer, PR & communication manager oraz Marta Święcicka, senior PR & communication consultant.