SAR rośnie – stowarzyszenie zrzesza aktualnie 130 podmiotów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SAR rośnie – stowarzyszenie zrzesza aktualnie 130 podmiotów

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR przyjęło we wrześniu 4 nowych członków i w obecnej chwili liczy 130 podmiotów. Wśród dołączających są dwa domy produkcyjne: Graffiti i Lucky Luciano, agencja eventowa Power oraz agencja marketingowa ONE House.

Graffiti oraz Lucky Luciano dołączają do Klubu Producentów Reklamowych SAR. Po rozszerzeniu Klub będzie liczył 9 wiodących domów produkcyjnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja Power, która między innymi bardzo prężnie działa od samego początku wspólnie z SAR w Radzie Przemysłu Spotkań i Wydarzeń oraz inicjatywie #TUgether, zasili struktury Klubu Agencji Eventowych, liczącego 13 członków.

Agencja marketingowa ONE House dołącza do ogólnej struktury Stowarzyszenia. Marcin Piecewicz, CEO agencji podkreśla: Przystąpienie do SAR jest kolejnym etapem stałego, ponad siedmioletniego rozwoju ONE House. Dzięki członkostwu w Stowarzyszeniu chcemy mieć większy wpływ na rozwój branży komunikacji marketingowej i aktywnie współpracować w tym celu z innymi agencjami.

– Dla nas, sukcesywne powiększanie się organizacji to rozwój zasobów wiedzy i doświadczenia, ale także ważny sygnał. Firmy dołączające do struktur reprezentują trzy bardzo istotne i różne obszary: eventy, produkcję reklamową oraz całościową obsługę marketingową. Oznacza to, że szczególnie sektor wydarzeń specjalnych, który najmocniej odczuł skutki pandemii, ale także pozostałe dwa czują siłę odziaływania SAR oraz jego realny wpływ na ważne dla branży kwestie. Cieszy nas również dołączenie do grona firmy działającej w modelu full service, ale specjalizującej się głównie w obsłudze mniejszych budżetów. To daje szanse na poszerzenie grona firm korzystających z profesjonalnej obsługi marketingowej – podkreśla Paweł Tyszkiewicz, dyrektor zarządzający SAR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij