MOHITO ponownie postawiło na kobiece sylwetki z podkreśloną talią. W tym sezonie prym wiodą charakterystyczne cięcia, paski i wiązania w talii jak również podkreślone ramiona. Te znajdziemy zarówno w koszulach, swetrach jak i t-shirtach.
Projektanci nie zapomnieli o modnych okryciach. W kolekcji nie zabraknie otulających płaszczy w różnych formach, zarówno tych z wiązaniem jak i tych bardziej obszernych.
Zobacz również
Tej jesieni długość midi to must have. Szczególnie, jeśli jest to plisowana sukienka lub spódnica. Zestawiamy ją z wysokimi kozakami, aby uzyskać najmodniejszy efekt warstwowości. Jeśli natomiast chodzi o kolory, kolekcja MOHITO to klasyczne zestawienia czerni z bielą lub odcieni beżu z mocniejszymi akcentami jak kolor bordowy, granatowy czy odcienie różu i fioletu.
Ważnym elementem warstwowego budowania sylwetki są akcesoria. W kolekcji znajdziemy wysokie kozaki z modnym marszczeniem oraz paski podkreślające talię, natomiast najważniejszą biżuterią sezonu są modne łańcuchy i duże kolczyki.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]