Kobieca siła i pozytywne relacje w nowej kampanii Mohito

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kobieca siła i pozytywne relacje w nowej kampanii Mohito

Kobieca siła i pozytywne relacje. To wartości, które w najnowszej kampanii WE ARE MOHITO WOMAN przekazuje marka MOHITO. W jesienno-zimowej kolekcji każda kobieta znajdzie dla siebie idealne stylizacje na każdą okazję, w których będzie czuć się wyjątkowo.

MOHITO ponownie postawiło na kobiece sylwetki z podkreśloną talią. W tym sezonie prym wiodą charakterystyczne cięcia, paski i wiązania w talii jak również podkreślone ramiona. Te znajdziemy zarówno w koszulach, swetrach jak i t-shirtach.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projektanci nie zapomnieli o modnych okryciach. W kolekcji nie zabraknie otulających płaszczy w różnych formach, zarówno tych z wiązaniem jak i tych bardziej obszernych.

Tej jesieni długość midi to must have. Szczególnie, jeśli jest to plisowana sukienka lub spódnica. Zestawiamy ją z wysokimi kozakami, aby uzyskać najmodniejszy efekt warstwowości. Jeśli natomiast chodzi o kolory, kolekcja MOHITO to klasyczne zestawienia czerni z bielą lub odcieni beżu z mocniejszymi akcentami jak kolor bordowy, granatowy czy odcienie różu i fioletu.

Ważnym elementem warstwowego budowania sylwetki są akcesoria. W kolekcji znajdziemy wysokie kozaki z modnym marszczeniem oraz paski podkreślające talię, natomiast najważniejszą biżuterią sezonu są modne łańcuchy i duże kolczyki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij