Nowa inicjatywa marki Pako Lorente – wideo konsultacje ze stylistką

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nowa inicjatywa marki Pako Lorente – wideo konsultacje ze stylistką

Pako Lorente po raz kolejny, zgodnie z ideą marki, łączy tradycję z innowacją i raz na zawsze żegna się z problemem niepewności za pomocą darmowych wideo konsultacji ze stylistką Martą Waluk, dostępnych na wyciągnięcie smartphone’a.

Pako Lorente to klasyka we współczesnym wydaniu. Projektanci marki nie tylko podążają za trendami, ale także kreują je na polskiej scenie fashion. Najwyższa jakość, sztuka krawiectwa i indywidualny styl klientów, tworzone są na podstawie potrzeb mężczyzn ceniących sobie elegancję i nowoczesny design. Obserwując i prognozując ich oczekiwania, marka wyszła o krok dalej, proponując rozwiązanie, jakiego jeszcze nie było – prywatnego stylistę, dostępnego na wyciągnięcie ręki, a konkretniej – smartphone’a.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konsultacje odbywać się będą poprzez aplikację Teams. W czasie rzeczywistym pomogą mężczyznom w robieniu zakupów, budowaniu ponadczasowej garderoby i wzmocnią unikalną oraz długotrwałą więź na linii marka – klient. Po każdej zakończonej konsultacji, klienci Pako Lorente otrzymają kolaż z opisem produktów oraz linkami do sklepu online, z których skorzystają w dogodnym dla siebie momencie. Pako Lorente przestaje być jedynie częścią ich garderoby, a staje się także ich doradcą, rozmówcą i zakupowym partnerem. Modowa przedstawiciela marki w akcji – Marta Waluk to uznana stylistka, która z zawodem związana jest od wielu lat. Na co dzień profesjonalnie zajmuje się stylizacją klientów indywidualnych oraz firm, a w jej portfolio znajdziemy realizacje dla największych, polskich marek. Darmowe wideo konsultacje przybliżają klientom ekspercką wiedzę o kroju i materiałach produktów dostępnych w sklepie internetowym, w stopniu nieosiągalnym nigdy wcześniej. Marka pragnie ośmielić klientów do korzystania z zakupów online i sprawić, by pomimo swojego napiętego grafiku i szybkiego tempa życia, znaleźli chwilę dla siebie i swojego stylu, jednocześnie ograniczając czas poświęcany wcześniej na staniu w kolejkach czy szukaniu miejsca parkingowego.

– Za pomocą odpowiednio dobranej garderoby potrafię wydobyć wewnętrzne piękno i ukazać je światu, bowiem każdy – bez względu na wiek, sylwetkę, czy typ urody – może wyglądać i czuć się rewelacyjnie. Czasami wystarczy tylko drobna wskazówka, impuls, by wspólnie z klientem odnaleźć jego własny, niepowtarzalny styl. Pako Lorente, to marka, która tworzy ubrania dla ludzi, nie dla ubrań, więc powinniśmy wiedzieć, co czują klienci podczas zakupów. Niepewność? Rozwiejemy ją! Jestem tu, aby pomóc – mówi Marta Waluk stylistka akcji.

Akcja ma na celu dotrzeć do klientów mobilnych, których tryb życia nie pozwala na zakupy stacjonarne, a zakupy online do tej pory nie były dla nich w pełni satysfakcjonujące. Misją marki jest również zniesienie bariery robienia zakupów internetowych przez mężczyzn oraz szczegółowe poznanie preferencji zakupowych, by udzielić im jak najlepszych wskazówek.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij