Opus B dla iRobot Roomba

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Opus B dla iRobot Roomba

Wystartowała najnowsza kampania iRobot. Za kreację i realizację działań odpowiada zespół Opus B.

Zadaniem postawionym przed agencją było skoncentrowanie się na młodszej grupie odbiorców, którzy dopiero wchodzą w dorosłe życie. A czego młodzi ludzie nie lubią najbardziej? Gdy nie działa Internet, i gdy trzeba sprzątać!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dlatego powstała kampania pod hasłem: Niech Roomba sprząta, a Ty zajmij się czym chcesz. Dosłownie – adoptuj zwierzaka, zacznij gotować, obsypuj się brokatem. Życie jest przecież za krótkie, żeby je tracić na odkurzanie! W końcu od brudnej roboty jest Roomba, która dokładnie sprząta wszystkie kąty, a do tego obsługiwana jest za pomocą intuicyjnej aplikacji i asystentów głosowych.

Kampania wystartowała z końcem września, swoimi działaniami obejmuje zarówno ATL, jak i digital. Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją zadań odpowiada Opus B. Spot wyprodukowało Dynamo, reżyserem jest Marek Cichy.

Kampania powstała na zlecenia firmy DLF Sp. z o.o., autoryzowanego importera iRobot w Polsce. Warto dodać, że to pierwsza produkcja dla marki iRobot zrealizowana poza USA.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij