TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach

Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach
Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.
O autorze
1 min czytania 2020-10-08

Tegoroczne wybory prezydenckie w USA przez wielu nazywane są jednymi z najważniejszych – o fotel prezydencki walczą bowiem Donald Trump z ramienia Partii Republikańskiej oraz Joe Biden wspierany przez Demokratów. Nie jest to żadną tajemnicą, że wielu Amerykanów, delikatnie mówiąc, ma już dość dotychczasowych rządów Trumpa i jego bierności chociażby w związku ze zmianami klimatycznymi. 

Z tego więc powodu wiele popularnych marek, a także znanych osobistości angażuje się w ogólnokrajową kampanię profrekwencyjną, by zachęcić jak najwięcej obywateli do pójścia na wybory. Jedną z takich osób jest Jane Fonda – aktorka i aktywistka społeczna stworzyła bowiem krótki spot inspirowany kultowymi zestawami ćwiczeń, które w latach 80. wydawała na kasetach VHS. 

Teraz Fonda ponownie postanowiła zachęcić Amerykanów do odrobiny ruchu i poprowadziła iście gwiazdorski trening. W filmie zatytułowanym „Exercise That Vote” towarzyszą jej takie osobistości, jak m.in. Kerry Washington, Orlando Bloom, Vanessa Hudgens czy Shaquille O’Neal – wszyscy gimnastykują się w rytm energicznej muzyki i zachęcają do oddawania głosów w wyborach prezydenckich.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się