Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach

Exercise That Vote: Jane Fonda odtworzyła swój kultowy trening z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach

Jane Fonda postanowiła dołożyć swoje trzy grosze do profrekwencyjnej kampanii, która aktualnie trwa w Stanach Zjednoczonych – aktorka poprowadziła iście gwiazdorski trening rodem z lat 80., by zachęcić do głosowania w wyborach.

Tegoroczne wybory prezydenckie w USA przez wielu nazywane są jednymi z najważniejszych – o fotel prezydencki walczą bowiem Donald Trump z ramienia Partii Republikańskiej oraz Joe Biden wspierany przez Demokratów. Nie jest to żadną tajemnicą, że wielu Amerykanów, delikatnie mówiąc, ma już dość dotychczasowych rządów Trumpa i jego bierności chociażby w związku ze zmianami klimatycznymi. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Z tego więc powodu wiele popularnych marek, a także znanych osobistości angażuje się w ogólnokrajową kampanię profrekwencyjną, by zachęcić jak najwięcej obywateli do pójścia na wybory. Jedną z takich osób jest Jane Fonda – aktorka i aktywistka społeczna stworzyła bowiem krótki spot inspirowany kultowymi zestawami ćwiczeń, które w latach 80. wydawała na kasetach VHS. 

Teraz Fonda ponownie postanowiła zachęcić Amerykanów do odrobiny ruchu i poprowadziła iście gwiazdorski trening. W filmie zatytułowanym „Exercise That Vote” towarzyszą jej takie osobistości, jak m.in. Kerry Washington, Orlando Bloom, Vanessa Hudgens czy Shaquille O'Neal – wszyscy gimnastykują się w rytm energicznej muzyki i zachęcają do oddawania głosów w wyborach prezydenckich.

PS

Patagonia postanowiła zainicjować niekonwencjonalną kampanię profrekwencyjną w związku ze zbliżającymi się wyborami prezydenckimi w USA – marka ukryła na metkach swoich ubrań dyskretny apel do klientów.

PS2

Reddit, popularny serwis internetowy z ponad 430 milionami użytkowników miesięcznie, postanowił zachęcić Amerykanów do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich – platforma wykupiła billboardy w kilku największych miastach w USA i umieściła na nich humorystyczne hasła.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij