Portal Reddit jest jedną z największych witryn internetowych o tematyce rozrywkowej w Stanach Zjednoczonych – miesięcznie stronę odwiedza ponad 430 mln użytkowników z całego świata. Internauci publikują na platformie linki do ciekawych ich zdaniem zdjęć, filmików, artykułów, kampanii itp. – im więcej „głosów” dana publikacja zdobywa, tym bardziej widoczna jest ona stronie głównej danego kanału tematycznego w portalu.
Teraz twórcy Reddita postanowili wykorzystać popularność platformy, a także zaangażowanie użytkowników, którzy dziennie potrafią oddać nawet 165 mln głosów (!) i ruszyli z nową, outdoorową kampanią. Jej celem jest zachęcenie amerykańskiego społeczeństwa do wzięcia udziału w tegorocznych wyborach prezydenckich, które odbędą się 3 listopada br.
Zobacz również
W ramach kampanii twórcy serwisu internetowego wykupili kilkanaście billboardów znajdujących się w największych miastach USA, takich jak Nowy Jork, Los Angeles czy Chicago. Na nośnikach reklamowych pojawiły się zaś humorystyczne plakaty porównujące liczbę głosów na Reddicie z rzeczywistymi głosami.
„Jeśli możesz głosować na zdjęcie kota leżącego na łóżku, możesz równie dobrze zagłosować w wyborach prezydenckich” – tak brzmi treść jednej kreacji, nawiązując tym samym do fotografii przedstawiającej kota na miniaturowym łóżku, która zebrała łącznie ponad 170 000 głosów na Reddicie. Poniżej znajdziecie inne przykłady billboardów z kampanii platformy.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Masowe wymieranie zwierząt to już nie jest fikcja, a przykra codzienna rzeczywistość. Aby pokazać skalę tego problemu, pewien użytkownik portalu Reddit rozpikselował zdjęcia wybranych zwierząt. Im bardziej niewyraźne zdjęcie – tym mniej żyjących osobników danego gatunku pozostało jeszcze na świecie.