W tegorocznej edycji zainteresowani zgłaszają się w 2-osobowych zespołach w jednej kategorii – Integrated. Udział w konkursie Young Creatives nie wymaga od uczestników znajomości obsługi programów graficznych, wystarczy mieć dobry pomysł i umieć go ciekawie przedstawić. Co więcej, zgłoszeni pracują wirtualnie (wykorzystując dowolny komunikator), łącznie z prezentacją swojego pomysłu.
Zgodnie z zasadami konkursu wszystkie zakwalifikowane do konkursu zespoły będą miały za zadanie samodzielnie przygotować projekt kampanii zintegrowanej w 48 godzin. Udział w konkursie jest szansą dla młodych kreatywnych, nie tylko na puszczenie wodzy wyobraźni, ale także na samodzielne zmierzenie się z realnym wyzwaniem firmy bądź organizacji reprezentowanej przez klienta.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Laureaci lokalnej edycji zaprezentują swój talent i pomysły podczas europejskich finałów Eurobest Young Creatives Integrated Competition.
Konkurs przeznaczony jest dla osób urodzonych po 30 listopada 1989 roku.
Formularz zgłoszeniowy znajduje się na stronie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing