TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Modele plus size promują nową, ciałopozytywną kolekcję bielizny Rihanny

Najnowsza kampania bielizny piosenkarki Rihanny to duży ukłon w stronę ruchu body postitive. Na prezentacji kolekcji wystąpiły nie tylko modelki plus size, ale również modele.
O autorze
1 min czytania 2020-10-09

Ciałopozytywność to ruch, który coraz większymi krokami wchodzi do branży modowej. Jednak do tej pory był on głównie zarezerwowany dla kobiet – do nich też kierowane są wszelkie kampanie promujące ideę body positive. A co z mężczyznami, których sylwetki niekoniecznie wpisują się w przestarzałe i stereotypowe kanony męskiego ciała? 

Kwestię tę postanowiła poruszyć Rihanna w nowej kampanii promującej bieliznę jej marki Savage x Fenty. Podczas prezentacji kolekcji piosenkarka udowodniła, że ruch ciałopozytywności przeznaczony jest dla każdego, bez wyjątku – obok modelek plus size zaprezentowali się bowiem także modele reprezentujący każdy typ sylwetki.

zdjęcie: twitter.com/fForFENTY 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To jednak nie wszystko – na stronie internetowej marki nową bieliznę promują nie tylko mężczyźni z idealnie wyrzeźbionymi sześciopakami, ale również modele plus size.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania Savage x Fenty podbiła serca internautów, którzy to pochwalili markę za promowanie ciałopozytywności bez względu na płeć i łamanie stereotypów dotyczących męskiej sylwetki.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

„Pomyśl zanim powiesz” to nowa kampania w duchu body positive, której bohaterkami są modelki plus size. Projekt ma na celu zwrócenie uwagi na to, by nasze wypowiedzi były bardziej przemyślane, spełniały określony cel i nikogo nie krzywdziły.

PS2

Agencja modelek Zebedee Management stworzyła piękną sesję zdjęciową ku pochwale różnorodności. Na zdjęciach widzimy 19 modelek i modeli w wieku od 2 do 54 lat, którzy albo urodzili się z brakiem niektórych kończyn, albo utracili je w wyniku amputacji.

PS3

Ubiegłoroczna kampania szminek marki Gucci różni się od tych, które dotychczas widzieliśmy – zamiast perfekcyjnego uśmiechu, produkty beauty reklamuje niedoskonały zgryz piosenkarki i artystki Dani Miller.