Zebedee Management nie jest typową agencją modelek, bowiem reprezentuje przede wszystkim niepełnosprawne modeli oraz modeli. Niedawno z okazji Światowego Dnia Zespołu Downa, który wypadał 21 marca, agencja wraz z choreografem Danielem Vaisem stworzyła awangardową sesję zdjęciową, w której wystąpiły osoby z taką wadą genetyczną. Celem projektu Radical Beauty Project było łamanie wszelkich uprzedzeń i stereotypów dotyczących osób z zespołem Downa.
Teraz Zebedee Management postanowiło stworzyć podobną sesję zdjęciową w duchu #bodypositive, lecz tym razem z 19 modelkami i modelami w wieku od 2 do 54 lat, którzy albo urodzili się z brakiem niektórych kończyn, albo utracili je w wyniku amputacji.
Zobacz również
Zachowana w minimalistycznym stylu sesja zdjęciowa, stworzona ku pochwale różnorodności, zachęca do akceptacji własnego ciała i udowadnia, że w dzisiejszych czasach nie ma miejsca na piętnowanie nikogo za to, co go wyróżnia, bo każdy z nas jest piękny i wyjątkowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.
PS2
River Island zaprezentowało nową kampanię na sezon jesień-zima 2018, stworzoną ku pochwale różnorodności. W roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size.