TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Carlsberg zmienia barwy i rozdaje nagrody fanom piłki nożnej

Marka Carlsberg już po raz kolejny zaprasza swoich konsumentów do udziału w konkursie nawiązującym do wieloletniego partnerstwa z Liverpool F.C. Do wygrania jest koszulka z podpisami zawodników Klubu, piłki oraz zgrzewki piwa Carlsberg w czerwonych puszkach z limitowanej serii.
O autorze
1 min czytania 2020-10-12

Aby uczcić kolejny rok trwającego od 27 sezonów partnerstwa z Liverpool F.C. marka Carlsberg przygotowała dla konsumentów limitowaną edycję swojego piwa w wyjątkowych opakowaniach. Carlsberg zmienia w niej swój kultowy zielony kolor na równie kultowe czerwone barwy Klubu. Puszka mistrzów zawiera herb Liverpoolu, podpisy piłkarzy i słowa „1847 onwards” zastąpione słowami „Champions 2020 onwards”.

Marka zaprasza konsumentów do udziału w konkursie z atrakcyjnymi nagrodami. Aby je zdobyć, należy kupić w sieci Lidl 4 piwa Carlsberg w puszcze z limitowanej edycji Liverpool F.C., zachować paragon, a następnie odpowiedzieć na pytanie

„Z którym zawodnikiem Liverpool F.C. najlepiej świętować zwycięstwo i dlaczego?”. Odpowiedź należy wysłać SMS-em na nr 70988 wg wzoru: CARLSBERG. NR PARAGONU. TWOJA ODPOWIEDŹ NA PYTANIE lub na stronie WWW.KONKURSCARLSBERG.PL Konkurs potrwa od 12 do 31 października.

Dla zwycięzców marka przygotowała 10 piłek, 50 zgrzewek piwa Carlsberg z limitowanym designem Liverpool oraz koszulkę z podpisami zawodników, zapakowaną w dedykowane pudełko LFC wraz z certyfikatem potwierdzającymnjej autentyczność.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerstwo marki Carlsberg z klubem Liverpool jest najdłużej trwającym w Premier League. Jedną z inicjatyw podejmowanych przez markę dla uczczenia tej współpracy był projekt realizowany w 2019 r. z udziałem piwowarów i naukowców z Laboratorium Naukowego Carlsberg w Kopenhadze. Specjalnie dla fanów Liverpool F.C. uwarzyli oni czerwone piwo, przygotowano też czerwoną etykietę i butelkę. Czerwony Carlsberg został stworzony dla uczczenia decyzji legendarnego menedżera klubu, Billa Shankly’ego, o zmianie strojów klubowych na w całości czerwone. Przy podjęciu tej przełomowej decyzji przyświecała mu myśl, że drużyny w czerwonych barwach wygrywają częściej. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing