Burger King pokazuje, ile czasu potrzeba by zjeść Whoppera i ponownie zwraca uwagę na ich naturalność

Burger King pokazuje, ile czasu potrzeba by zjeść Whoppera i ponownie zwraca uwagę na ich naturalność
Szwajcarski oddział Burger Kinga stworzył nową kampanię, której celem jest promocja nowego składu Whoppera – w jej ramach marka pokazała, jak szybko klienci jedzą jej słynne burgery.
O autorze
1 min czytania 2020-10-15

„Po co dodawać do produktu konserwanty, skoro tak szybko są zjadane?” – z takiego założenia wyszedł szwajcarski oddział Burger Kinga przy okazji tworzenia nowej kampanii promującej „naturalny” skład Whopperów. 

W jej ramach marka stworzyła spot, w którym pokazano, ile czasu potrzebują klienci Burger Kinga, aby zjeść kultowego już burgera sieci – średnio zajmowało to niewiele ponad 8 minut. 

Burger King już od jakiegoś czasu promuje nowy, pozbawiony sztucznych barwników i konserwantów skład Whopperów. Jedną z popularniejszych kampanii marki jest ta zatytułowana „The Moldy Whooper”, w którym pokazano pleśniejącego burgera. 

Całkiem niedawno też sieć podkreślała naturalność Whoppera, umieszczając na jego opakowaniach listę składników.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W wybranych amerykańskich miastach klienci marki Burger King będą mieli okazję spróbować „ekowhoppera” – czyli specjalną wersję kultowego burgera składającego się z mięsa bydła, które było karmione trawą cytrynową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W listopadzie 2019 roku Burger King zaprezentował Rebel Whoppera – czyli burgera z roślinnym patty.

PS3

Pod koniec maja br. włoski oddział Burger Kinga wprowadził do swojego menu burgera, który nosił nazwę „Social Distancing Whopper” – danie z potrójną porcją cebuli miało za zadanie zachęcić klientów sieci do zachowywania dystansu społecznego.