Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Jaki jest koń?” – branża reklamowa i gwiazdy zwracają uwagę na cierpienie koni

Dom produkcyjny SZUT SZUT STUDIO oraz Angelika Kobylarz, client service director z agencji Endless by Walk, wspierając Fundację Zwierzęca Polana, zorganizowali pro bono produkcję spotu kampanii społecznej „Jaki jest koń?” i zaprosili do udziału w kampanii wielu znanych twórców ze świata reklamy.
O autorze
1 min czytania 2020-10-19

W Polsce 9 na 10 koni kończy swój żywot przedwcześnie – w rzeźni. Tymczasem jedna z nielicznych stajni, w której chorym zwierzętom pozwala się na spokojną starość, idzie pod młotek. Kampania „Jaki jest koń?” ma na celu budowę azylu dla koni Fundacji Zwierzęca Polana, ratując tym samym zwierzęta przed cierpieniem i okrutną śmiercią. 

Główną osią kampanii jest poruszający film, pokazujący czym dla człowieka są konie: dziecięcymi marzeniami o koniku na biegunach i kucyku Pony, przyjaciółmi i lekarzami osób z autyzmem, wojownikami tysiąca polskich walk, ale też kawałkami bezdusznie traktowanego mięsa trafiającego do rzeźni.

– Konie obecne są w naszej kulturze, życiu oraz piosenkach – towarzyszą, leczą ludzi, są obiektami ich wyobraźni. Mało kto zdaje sobie jednak sprawę z tego, że w Polsce około 30 tysięcy koni rocznie, w tym także źrebięta, kończy swoje życie w sposób okrutny, w cierpieniu. Zestawienia ujęć mają budzić emocje, skłaniać do myślenia oraz wywoływać sprzeciw. Chcemy pokazać, że los mordowanych zwierząt to sprawa nas wszystkich. Każdy może też pomóc, udostępnianiając spot z hashtagiem oraz wpłacając na budowę azylu – tłumaczy Aleksandra Grynczewska fundator i prezes zarządu Fundacji Zwierzęca Polana. 

Wśród twórców kampanii są m.in. uznana reżyserka Anna Maliszewska, która od dwunastu lat z sukcesami reżyseruje reklamy telewizyjne w Polsce, USA oraz na Ukrainie; team kreatywny Dziewczyny z Zapałkami: czyli Anna Bińczyk i Magdalena Korzyńska, twórczyni głośnej i szeroko komentowanej w mediach akcji „Nasz chleb powszedni”; designerka Agata Zimny; fotograf Daniel Korzewa, Aleksandra Adrian, odpowiedzialna za komunikację.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampanię wspierają m.in. Piotr Stramowski, Kasia Warnke i Magda Jasek, która wystąpiła w klipie oraz Marcin Kowalczyk, który użyczył głosu w roli narratora. W produkcję zaangażowali się Urszula i BeDoeS, udostępniając swoje utwory BeDoeS oraz Smolik, dzieląc się kadrami z klipu „RUN” Smolik/Kev Fox oraz muzyką.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spot powstał dzięki wsparciu i zaangażowaniu instytucji takich jak: Otwarte Klatki, Pałac Kultury I Nauki, Zachęta, Muzeum Narodowe W Krakowie, Kayax, Studio Munka, Getty Images, Shutter Stock, Atm, Heliograf, Lunapark, Model Plus, Demland, Urszula, Sold Out, Vega Management, Agencja Aktorska Tago, United4models, Wojskowe Centrum Edukacji Obywatelskiej, Lava Film, Studio Animacji Bielsko Biała, Euro Seba Film, Szafa Gra, Stadnina Buksza Polo.