Paweł Ważyński jest związany z RESOLUTION od stycznia 2019 r., dotychczas pełnił rolę marketing platforms directora. „Paweł był zastępcą Ani, nadzorował bieżącą pracę z klientami. Zna Resolution od podszewki. Jest naturalnym wyborem na następcę”, podkreśla Jakub Bierzyński, CEO Grupy OMD.
Ważyński od ponad dekady specjalizuje się Biddable Media z naciskiem na SEA, SOME, Programmatic. Kierowane przez niego zespoły zdobywały wiele nagród (m.in. 2 statuetki Golden Arrow, 3 statuetki MIXX Awards oraz statuetkę Effective Mobile Marketing Awards (UK). Doświadczenie managerskie zdobywał w Netspring Group oraz w Cube Group, był również oficjalnym trenerem Google Ads w Polsce. Koordynował kilkaset kampanii performance dla kluczowych marek: Aviva, UPC Polska, Polpharma, Media Markt, Credit Agricole, Santander, PLL LOT, Provident, Akzo Nobel, Bayer. Jest autorem wielu publikacji specjalistycznych oraz prelegentem na konferencjach branżowych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024