Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zapuść wąsy i przebadaj się – Cyber Marian i Dandris promują akcję Movember Polska 2020

W listopadzie mężczyźni w całej Polsce po raz siódmy już zapuszczą wąsy, aby prowokować swoich kolegów do rozmów na temat męskiego zdrowia. Natomiast po raz piąty będą mogli skorzystać z badań przesiewowych, dzięki którym sprawdzą stan swojego zdrowia.
O autorze
1 min czytania 2020-10-20

Kiedy w 2003 roku Travis Garone i Luke Slattery po raz pierwszy namawiali kolegów do zapuszczania wąsów w ramach akcji dla lokalnej fundacji, nie mieli pojęcia, że kilka lat później dołączą do nich mężczyźni z 22 krajów, a akcja Movember odmieni, dosłownie i w przenośni, wizerunek męskiego zdrowia. Dziś panowie porzucają swoje brody i przestają golić się pod nosami także w Polsce, aby przyciągnąć wzrok kolegów i koleżanek i rozpocząć dyskusję na temat tego, jak naprawdę mężczyźni powinni dbać o swoje zdrowie.

Siódmą edycję akcji Movember Polska promują youtuberzy – Cyber Marian i Michał Bańka (z kanału Baniak Baniaka), prezenterzy telewizyjni Dandris i Mateusz Jędraś, a także brązowy medalista tegorocznych Mistrzostw Świata w Streetliftingu, Juan Zumeta i wreszcie Jakub Nowicki, który sam ma za sobą wygraną walkę z nowotworem.

– Zawsze powtarzaliśmy, że nie można nikogo straszyć rakiem, bo najważniejsze jest mówienie o tym, jak łatwo się przed nim obronić. Nigdy jednak nie mówiliśmy, że nie będziemy straszyć raka! – komentuje tegoroczną edycję akcji jej koordynator, Jakub Kajdaniuk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W tym roku ambasadorzy akcji są więc w bojowych pozach, aby namawiać wszystkich mężczyzn do walki o zmianę wizerunku męskiego zdrowia. Oprócz promowania udziału w badaniach będą także zamieszczać na fanpage’u Movember Polska codzienne wyzwania, które każdy fan akcji będzie mógł wykonać w kwadrans i w ten sposób zadbać o różny aspekt swojego zdrowia i samopoczucia.

Akcję uzupełni także seria badań w centrach handlowych, w trakcie których mężczyźni do 45 roku życia będą mogli sprawdzić zdrowie swoich jąder, zaś panowie powyżej tego wieku będą mogli skontrolować poziom podstawowego markera nowotworowego prostaty przy badaniu z kropli krwi. Wydarzenie zostało przygotowane z uwzględnieniem wymogów sanitarnych mających przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19. Organizatorzy dokładają wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo każdemu z uczestników. Regulamin korzystania z badań dostępny jest na stronie akcji – www.movember.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampanię po raz szósty wspiera Nationale-Nederlanden. Firma została uhonorowana tytułem Dobroczyńcy Roku w kategorii zdrowie za wsparcie, jakiego udziela przy organizacji akcji Movember Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Badania USG umożliwia Profimedical, testy PSA dostarcza Hydrex z marką Domowe Laboratorium. Sesję zdjęciową promującą akcję przygotował Adam Mikołajczyk z Pracowni Męskich Portretów, a materiały video stworzyła firma Motionverse.tv, a ambasadorów ubrała i wyposażyła agencja 5 Żywiołów. Wydarzenia wspierają także Plac Unii City Shopping oraz Galeria Katowicka.