Do spełnienia marzeń jeden klik! Trwa aplikacja konkursowa “Masz marzenia? Masz bank!”.

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Do spełnienia marzeń jeden klik! Trwa aplikacja konkursowa “Masz marzenia? Masz bank!”.

W jaki sposób poznać marzenia setek Polaków w kilka dni? Przenieść świat marzeń na Facebooka i dać szansę na ich realne spełnienie. Już od grudnia dzięki aplikacji Volkswagen Bank direct, przygotowanej przez Agencję Social Media&Interactive - OX Media, można spełniać marzenia.

Każdy z nas o czymś marzy, prawda? Tak też zrodził się pomysł na aplikację konkursową, która nie tylko pozwoli na poznanie najskrytszych marzeń Polaków, ale sprawi, że będzie można je spełnić. Jak dowiedzieć się o czym marzą i dlaczego? Pozwolić pokazać innym czego pragną i jak sobie to wyobrażają w formie konkursu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Konkurs trwa od 19 grudnia 2013 roku – termin ten jest nieprzypadkowy. Święta Bożego Narodzenia i Nowy Rok to czas, w którym myślimy zarówno o prezentach, ale także postanowieniach noworocznych. - Nowy Rok to czas podsumowań, ale także postanowień i celów do zrealizowania, stąd pomysł na konkurs związany z marzeniami właśnie wtedy – mówi Karolina Łempicka z Volkswagen Bank direct.

Po czterech etapach dowiedzieliśmy się, że najczęściej Polacy marzą o podróżach, zarówno tych dookoła świata jak i tych po Europie oraz o drobnych przyjemnościach – nowym rowerze, tablecie czy aparacie fotograficznym. Nie zabrakło także oryginalnych marzeń – żona marzyła by sprawić radość mężowi nowym motocyklem. Marzenia bywają oderwanie od rzeczywistości, takie też pojawiły się wśród zgłoszeń. Najczęściej chciano zatrzymać czas, przemienić się w ptaka lub powrócić do czasów dzieciństwa. – Ze względu na przyjętą formułę i charakter konkursu, użytkownicy Facebooka chętnie dzielą się swoimi marzeniami, ale co ciekawsze jeszcze chętniej “kibicują” innym, oddając na nich głosy. Cieszą się, kiedy inni mogą coś wygrać - dodaje Agnieszka Pająk OX Media.

Dotychczasowe działania marki angażowały głównie fanów poprzez kreatywną komunikację opartą chociażby o zagadki i łamigłówki matematyczno-filozoficzne. „Masz marzenia, masz bank!” to pierwsza aplikacja konkursowa Volkswagen Bank direct stworzona z tą agencją.

Przygotowaniem koncepcji kreatywnej, koordynacją działań i bieżącą obsługą zajęła się Agencja Social Media&Interactive - OX Media, odpowiedzialna za prowadzenie działań dla Volkswagen Bank direct na Facebooku od lipca 2013.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij