PEPCO przy wsparciu GREY Group Poland rozwija biznes na rynkach europejskich

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PEPCO przy wsparciu GREY Group Poland rozwija biznes na rynkach europejskich

Sieć PEPCO wchodzi na nowe rynki. We wrześniu odbyło się otwarcie pierwszych sklepów na północy Włoch, które spotkało się z dużym zainteresowaniem konsumentów, kolejny debiut marki – tym razem w Serbii – odbył się dzisiaj.

Wprowadzenie sieci handlowej na nowy rynek to zawsze duże wyzwanie, a w dzisiejszych czasach – tym większe. Kampania, opracowana przez Grey Group Poland, promująca wejście PEPCO na włoski rynek została dopasowana do postpandemicznej rzeczywistości. Wzrost bezrobocia oraz obecna sytuacja gospodarcza w północnych Włoszech i na całym świecie stały się punktem wyjścia dla przyjętej strategii i linii kreatywnej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Grey Group przedstawiła markę PEPCO jako reprezentanta koncepcji „smart shopping” – zakupów przemyślanych. Idea ta zakłada świadome podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o stosunek jakości produktów do ich ceny. Tak powstała linia kreatywna „Smart Choice”, opisująca wszystkie kategorie produktów PEPCO poprzez zestawienie ich głównych benefitów i niskich cen.

PEPCO uruchamia swoje pierwsze sklepy w Serbii, która będzie już 13 rynkiem, na którym sieć się rozwija.

Grey Group odpowiada za strategię, kreację i produkcję w Polsce oraz na rynkach europejskich.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij