Wprowadzenie sieci handlowej na nowy rynek to zawsze duże wyzwanie, a w dzisiejszych czasach – tym większe. Kampania, opracowana przez Grey Group Poland, promująca wejście PEPCO na włoski rynek została dopasowana do postpandemicznej rzeczywistości. Wzrost bezrobocia oraz obecna sytuacja gospodarcza w północnych Włoszech i na całym świecie stały się punktem wyjścia dla przyjętej strategii i linii kreatywnej.
Grey Group przedstawiła markę PEPCO jako reprezentanta koncepcji „smart shopping” – zakupów przemyślanych. Idea ta zakłada świadome podejmowanie decyzji zakupowych w oparciu o stosunek jakości produktów do ich ceny. Tak powstała linia kreatywna „Smart Choice”, opisująca wszystkie kategorie produktów PEPCO poprzez zestawienie ich głównych benefitów i niskich cen.
Zobacz również
PEPCO uruchamia swoje pierwsze sklepy w Serbii, która będzie już 13 rynkiem, na którym sieć się rozwija.
Grey Group odpowiada za strategię, kreację i produkcję w Polsce oraz na rynkach europejskich.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]