Raji: An Ancient Epic - Platige Image prezentuje nowy trailer gry

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Raji: An Ancient Epic - Platige Image prezentuje nowy trailer gry

Studio Platige Image przygotowało krótki trailer gry Raji: An Ancient Epic, wyprodukowanej przez Nodding Heads Games. Dotychczas produkcja była dostępna jedynie na konsolę Nintendo Switch, zaprezentowana animacja dotyczyła edycji na platformy PC, PS4 oraz Xbox One.

Wyreżyserowany przez Tomasza Karelusa trailer przedstawia przemianę tytułowej bohaterki - Raji z młodej, wrażliwej dziewczyny w wybrańczynię bogów, gotową do stawienia czoła swoim demonicznym przeciwnikom i odzyskania utraconego brata. Klimat starożytnej epopei wymagał wyjątkowej oprawy - całość powstała w stylizowanej konwencji, a assety wymagały silnej autorskiej wyobraźni, ponieważ ich wygląd nie miał precedensu w rzeczywistej architekturze. Zespołowi Platige zależało również na utrzymaniu konwencji, którą wypracowali autorzy gry.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Mozaiki, liczne rzeźby; skały, antyczny mur, świątynia, ogromny most i mury warowne pałacu. To architektura, którą musieliśmy wykreować. Symultanicznie powstawała animacja, która w kulminacyjnym momencie silnie czerpie z pradawnej, hinduskiej sztuki walki. Dzięki temu finalna scena wygląda bardzo widowiskowo. Animacja i jej reżyseria to bez wątpienia silne atuty tego projektu – komentuje Maciej Szewczenko, VFX Supervisor ze studia Platige Image.

Zadaniem Platige Image było również stworzenie modelu głównej bohaterki na bazie jej uproszczonego modelu z wersji na konsolę Nintendo Switch. Najważniejsze było przekazanie historii Raji poprzez tekstury - od młodej księżniczki po wojowniczkę. Istotne były również wszystkie ornamenty pojawiające się na biżuterii i ubraniach, pokazujące jej pochodzenie.

– Sama Raji, jej oręż, a nawet oponent, którego nie do końca widzimy w kamerze; to postaci, które musiały powstać. Oddzielnej uwagi wymagała biżuteria głównej bohaterki, a także jej suknia. To był dla nas nie tylko ciekawy projekt, ale również artystyczna przygoda – podsumowuje Maciej Szewczenko.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij