Z miłości do wody: PUMA i Central Saint Martins prezentują kolekcję w duchu zrównoważonego rozwoju

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zmienimy Świat

dołącz do akcji

Z miłości do wody: PUMA i Central Saint Martins prezentują kolekcję w duchu zrównoważonego rozwoju

Sportowa marka PUMA ponownie połączyła siły z absolwentami londyńskiej szkoły Central Saint Martins. W najnowszej kolekcji twórcy skupiają się na wykorzystaniu zrównoważonych materiałów oraz technik produkcyjnych, aby jak najbardziej zmniejszyć zużycie wody podczas procesu tworzenia.

Współpraca PUMA x Central Saint Martins ma na celu zwrócenie uwagi na naszą relację z wodą i tego, jak jesteśmy od niej zależni. Projekty czerpią inspirację z faktur, kolorów i krojów odzieży żeglarskiej i opatrzone są hasłem „Z miłości do wody”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PUMA podkreśla, że każde nasze działanie, bez względu na skalę, ma wpływ na wprowadzanie prawdziwych zmian na świecie. Podążając za tą ideą, przy tworzeniu nowych produktów z kolekcji koncentruje się na specjalnych technikach barwienia, garbowaniu skóry bez użycia chromu oraz zastosowaniu materiałów pochodzących z recyklingu. Idealnym tego przykładem jest wykorzystanie w torbach materiału TPU, do produkcji którego wymaga się niewielkiej ilości wody.

Obuwie z kolekcji, wodoodporne i trwałe, inspirowane jest butami ratowników wodnych. Znajdziemy tu takie modele jak: RS-2K, na którym znajduje się odblaskowy napis „For the Love of Water” („Z miłości do wody”). Dodatkowo pojawiają się takie sylwetki jak: PUMA Kyron, Ralph Sampson oraz Mile Rider.

Szeroka linia odzieży obejmuje propozycje zarówno dla mężczyzn, jak i dla kobiet. Do wyboru mamy np.: zimową kurtkę 2w1, którą można nosić w wersji krótkiej lub długiej, ciepły sweter z dzianiny czy bluzę z kapturem. Pośród akcesoriów pojawiają się m.in.: jasnożółta torba na ramię czy plecak z zamkiem błyskawicznym i regulowanymi szelkami.

Kolekcja dostępna będzie od 29 października w oficjalnych sklepach PUMA, za pośrednictwem PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij