Pochodząca z Chin marka Attèmpt od 2015 tworzy modę uliczną, a jej styl rozpoznawalny jest na całym świecie. Projekty Attèmpt charakteryzują się minimalistyczną estetyką oraz funkcjonalnością. Wspólna kolekcja to połączenie sportowego dziedzictwa PUMA z najwyższą dbałością o szczegóły.
W propozycji pojawia się kilka sylwetek obuwia PUMA, w tym RS-2K, Oslo, Pro, Style Rider oraz Centaur. Odzież z kolekcji obejmuje szereg ocieplanych produktów, jak np. kurtka zimowa wykonana z wodoodpornego materiału, który chroni przed wiatrem i wilgocią. Znajdziemy tu również bluzę i spodnie T7, dwuwarstwową czapkę beanie oraz torbę na ramię z kieszeniami.
Zobacz również
Produkty z kolekcji PUMA x Attèmpt dostępne będą za pośrednictwem strony PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich od 17 października.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]