Attèmpt „hakuje” archiwalne projekty marki PUMA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Attèmpt „hakuje” archiwalne projekty marki PUMA

PUMA prezentuje najnowszą kolekcję ubrań, butów i dodatków, która powstała we współpracy z chińską marką streetwearową Attèmpt. Podejmując próbę „zhakowania” bogatego archiwum brandu, projektanci skupili się na połączeniu klasycznego stylu z minimalistycznymi i futurystycznymi rozwiązaniami.

Pochodząca z Chin marka Attèmpt od 2015 tworzy modę uliczną, a jej styl rozpoznawalny jest na całym świecie. Projekty Attèmpt charakteryzują się minimalistyczną estetyką oraz funkcjonalnością. Wspólna kolekcja to połączenie sportowego dziedzictwa PUMA z najwyższą dbałością o szczegóły.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W propozycji pojawia się kilka sylwetek obuwia PUMA, w tym RS-2K, Oslo, Pro, Style Rider oraz Centaur. Odzież z kolekcji obejmuje szereg ocieplanych produktów, jak np. kurtka zimowa wykonana z wodoodpornego materiału, który chroni przed wiatrem i wilgocią. Znajdziemy tu również bluzę i spodnie T7, dwuwarstwową czapkę beanie oraz torbę na ramię z kieszeniami.

Produkty z kolekcji PUMA x Attèmpt dostępne będą za pośrednictwem strony PUMA.com oraz w wybranych sklepach partnerskich od 17 października.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij