Firmy LG i NET-A-PORTER wprowadzają zrównoważoną kolekcję ubrań

Firma LG łączy siły z NET-A-PORTER, wiodącym internetowym sprzedawcą luksusowej odzieży. Efektem współpracy będą limitowane edycje przyjaznych dla środowiska i trwałych ubrań, wykonanych z wysokiej jakości naturalnych materiałów.
O autorze
1 min czytania 2020-11-04

Inicjatywa jest częścią międzynarodowej kampanii prowadzonej przez LG pod hasłem #CareForWhatYouWear. To wyraz zaangażowania producenta urządzeń gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej w zmniejszenie globalnej emisji dwutlenku węgla. Kampania ma na celu zachęcenie konsumentów do włączenia się w walkę z nadmiernym zanieczyszczaniem środowiska przez sektor mody. W jaki sposób? Między innymi poprzez zapobieganie uszkodzeniom odzieży podczas prania.

Warto zwrócić również uwagę na korzyści dla środowiska płynące z kupowania trwałych, uszytych z ekologicznych materiałów ubrań oraz przekazywania zbędnych rzeczy potrzebującym i nadawania im drugiego życia. By osiągnąć ten cel, firmy LG i NET-A-PORTER podjęły współpracę z trzema markami angażującymi się w promowanie zrównoważonej mody – Mara Hoffman, Le Kasha i Bondi Born. Dzięki temu do rąk klientów trafi odzież wykonana z wytrzymałych tkanin, które bez obaw można prać w pralce i które nie wymagają czyszczenia chemicznego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Pozycja globalnego lidera wśród producentów urządzeń do pielęgnacji odzieży zobowiązuje nas, by odpowiedzialnie podchodzić do problemu zrównoważenia środowiskowego. Współpraca z NET-A-PORTER jeszcze bardziej zwiększa naszą wiarygodność w tej kwestii. Produkty i inicjatywy LG udowadniają, że robimy wiele, aby świat był lepszym miejscem, a ludzie mogli żyć lepiej nie tylko teraz, ale również w przyszłości – powiedział Dan Song, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się