Ostatnie miesiące przyniosły szereg zmian na rynku produkcji reklamowej. Pandemia Covid-19 wymusiła nowe ustalenia dotyczące przygotowania, realizacji i postprodukcji filmów reklamowych. Reklama dla T-Mobile, w marcu 2020 roku, była pierwszą produkcją na polskim rynku zrealizowaną całkowicie zdalnie, w zaledwie 72 godziny. Od tamtego czasu minęło 8 miesięcy, a Papaya Films ma na koncie ponad 120 produkcji i 200 dni zdjęciowych realizowanych w nowych warunkach i reżimie sanitarnym. Były to produkcje całkowicie zdalne, „microshooty”, ale też pełnowymiarowe produkcje lokalne i serwisowe. Zdobyta w tym czasie wiedza i produkcyjne doświadczenie, to wyjątkowy zasób, którym teraz Papaya Films chce się podzielić w ramach prowadzonej akademii.
Cykl spotkań zainauguruje 16 listopada warsztat „Produkcja filmowa w czasie epidemii – aspekty prawne”, poprowadzony przez mec. Jana Mukułowskiego, szefa działu prawnego Papaya Films. Kolejne warsztaty poprowadzą producenci, kierownicy produkcji i koordynatorzy Papaya Films. Wszystkie tematy i zapisy na warsztaty dostępne na: www.papayafilmsacademy.com.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024