Sukces miasta w roku wyborczym – konferencja dla samorządów i administracji państwowej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Sukces miasta w roku wyborczym – konferencja dla samorządów i administracji państwowej

Inwestycje, komunikacja i współpraca z organizacjami pozarządowymi. To wszystko w obliczu przedwyborczego chaosu. Te i inne tematy poruszone zostaną podczas zbliżającej się już XI konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej.

O tym jak najlepiej komunikować i podejmować działania z zakresu public relations powiedzą najlepsi eksperci i praktycy PR w Polsce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W tym roku ekspertów i uczestników gościć będą aż dwa miasta: Katowice (21 i 23 maja) oraz Kraków (22 maja). W trakcie trzydniowej Konferencji, podczas wykładów i warsztatów poruszone zostaną ważne i aktualne zagadnienia w obszarze:

  • Dzień pierwszy: Miasto - Inwestycje, komunikacja, mieszkańcy.
  • Dzień drugi: Sukces obu stron! Czyli współpraca miasta z organizacjami pozarządowymi
  • Dzień trzeci: Zostań zwycięzcą! Jak być liderem wyborczego biegu.

Najlepsi eksperci i najbardziej aktualna tematyka to już od lat znaki rozpoznawcze Konferencji PR w Samorządzie i Administracji Państwowej. Nadchodząca XI edycja to największe wydarzenie organizowane z myślą o samorządach i administracji w Polsce. Stanowi doskonałą okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania dobrych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych kontaktów.

Warunki udziału w konferencji znajdują się na stronie internetowej www.prwsamorzadzie.pl

Konferencji towarzyszyć będzie trzecia edycja konkursu Kryształy PR-u, dedykowanego Jednostkom Samorządu Terytorialnego i Administracji Państwowej. Jego celem jest nagradzanie najciekawszych i innowacyjnych inicjatyw, działań i projektów w zakresie promocji. Spośród nadesłanych zgłoszeń wybierani są w sześciu kategoriach zdobywcy Grand Prix Kryształów PR-u. W każdej kategorii cztery zgłoszenia zostają wyróżnione. Udział w konkursie jest bezpłatny.

 NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij