Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marka Crocs zachęca do podzielenia się osoczem

Ozdrowieńcy to w obecnej chwili jedyna nadzieja dla chorych na Covid-19. Marka Crocs jest tego świadoma, dlatego chciałaby zachęcić wszystkich, którzy mogą, do podzielenia się osoczem.
O autorze
1 min czytania 2020-11-13

Udowodniono, że osocze wyodrębnione z krwi tzw. ozdrowieńców wspomaga leczenie. Niestety, nie da się go wyprodukować. Jedyny sposób to pobranie materiału od kogoś, kto przeszedł wirusa. Media przypominają nam o tym każdego dnia, lecz nadal to za mało. Marka Crocs postanowiła wesprzeć inicjatywę przekazując buty z kolekcji Classic osobom, które oddały osocze.

Możesz uratować komuś zdrowie, a nawet życie! Jeśli przechorowałeś Covid-19 i w Twojej krwi znajdują się przeciwciała to mogą one wspomóc leczenie tych, którzy potrzebują tego najbardziej. Wystarczy zgłosić się do najbliższego punktu krwiodawstwa i spełnić określone kryteria kwalifikacji m.in. wiek 18-60 lat, przechorowanie Covid-19 lub bezobjawowe przejście zakażenie wirusem SARS-CoV-2 potwierdzone testami. Dawcą osocza można być wiele razy, co udowodnił policjant z Wydziału Kryminalnego Komisariatu Policji Bydgoszcz-Błonie. Jest honorowym krwiodawcą od 1996 roku. Po przechorowaniu Covid-19 już ośmiokrotnie oddał osocze dla chorych na koronawirusa.

Marka Crocs na początku pandemii przekazała swoje specjalistyczne obuwie dla lekarzy szpitali jednoimiennych w tym dla MSWiA. Kontynuując ideę wspierania walki z wirusem chciałaby zachęcić ludzi i nagrodzić tych, którzy zdecydują się na oddanie osocza. Wystarczy przesłać zaświadczenie, które otrzymuje się w punkcie krwiodawstwa, a pierwsze 50 osób będzie miało możliwość wybrania obuwia z kolekcji Classic zarówno z działu damskiego, męskiego, jak i dziecięcego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szczegółowe informacje o tym jak się zgłosić i regulamin akcji znajdziecie na polskiej stronie marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing