Orange dla Firm rusza z nową kampanią świąteczną „Za co?”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Orange dla Firm rusza z nową kampanią świąteczną „Za co?”

W czwartek, 12 listopada, ruszyła nowa kampania świąteczna Orange dla Firm. Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Havas Warsaw. Działania reklamowe obejmą telewizję, internet oraz POS.

− Orange od wielu miesięcy podejmuje szereg działań wspierających elastyczność przedsiębiorców w czasach zmienności i nieprzewidywalności. Prezent, który dajemy naszym klientom, to forma docenienia pracy właścicieli firm wykonywanej niezależnie od okoliczności. Chcieliśmy w naszej kampanii podkreślić, że nawet w tak trudnym roku jak ten święta powinny być szczególnym okresem podziękowań − mówi Paweł Patkowski, dyrektor marki i komunikacji marketingowej w Orange Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowa kampania świąteczna Orange dla Firm prezentuje realia, w jakich znaleźli się przedsiębiorcy w tym roku. To wyraz docenienia ich pracy w czasach pandemii oraz szczególna forma podziękowań z okazji zbliżających się świąt.

− Okres przedświąteczny zawsze był dla małych firm czasem wzmożonego wysiłku, ale rok 2020 był pod tym względem szczególny. Postanowiliśmy pokazać te pandemiczne realia przedsiębiorców i okazać uznanie dla ich pracy. Wierzymy, że najlepsze, co możemy teraz zrobić, to zachować spokój i pogodę ducha – cechy, które wpisane są przecież w markę Orange − wyjaśnia Mikołaj Pawlak, senior copywriter w firmie Havas Warsaw.

Prowadzenie własnej działalności w czasach pandemii to wyzwanie dla wszystkich przedsiębiorców. Szczególnie dla właścicieli małych i średnich firm. Świąteczna kampania Orange dla Firm to odpowiedź na trudności, przed jakimi stanęli przedsiębiorcy w tym szczególnym okresie, a prezenty przygotowane z myślą o nich to forma okazania wsparcia i podziękowania dla tych, których ten rok doświadczył najbardziej.

Ze strony Orange Polska nad projektem pracował Zespół komunikacji marketingowej B2B w składzie: Paweł Patkowski, Agnieszka Gierejko, Marta Bilińska-Kerymov oraz Katarzyna Krajewska.

Po stronie Havas Warsaw nad kampanią pracował zespół w składzie: Katarzyna Macharz i Kamil Nazarewicz z działu kreacji, Anna Żurek i Katarzyna Wierzbicka po stronie client service, Agnieszka Wiewiórska jako producent oraz strateg Mateusz Włosek.

Kampania potrwa do końca 2020 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij