TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Muminki w nowej akcji na rzecz praw człowieka

Muminki w nowej akcji na rzecz praw człowieka
Właściciele praw do Muminków zainicjowali niedawno akcję w szczytnym celu. W ramach współpracy z organizacją Amnesty International powstała specjalna kolekcja, z której całkowity zysk zostanie przekazany na walkę o prawa człowieka.
O autorze
1 min czytania 2020-11-17

Ilustracja, która stała się motywem kolekcji, została stworzona przez Tove i Larsa Janssonów w 1980 roku. Wtedy to bowiem po raz pierwszy twórcy słynnych Muminków postanowili połączyć siły z organizacją Amnesty International, by zwrócić uwagę na problem łamania prawa człowieka.

Z uwagi na to, że kwestia ta niestety w dalszym ciągu jest aktualna, właściciele praw do popularnej bajki przygotowali specjalną kolekcję, z której całkowity dochód zostanie przekazany na rzecz praw człowieka. 

W kolekcji znalazły się m.in. płócienna torba, t-shirt, bluza, a także obrazek na ścianę. Ceny zaczynają się od 19,90 euro do 49,90 euro. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ostatnich latach nielegalny handel ludźmi w Indiach przybiera na sile. Nawet 1.2 miliona dzieci, w wieku powyżej 7 lat – zmuszane jest do prostytucji. W tym celu agencja J. Walter Thompson Amsterdam stworzyła kampanię, która miała za zadanie pomóc rozwiązać ten problem. 

PS2

Premierą opowiadania Sylwii Chutnik o młodych osobach LGBT+ Amnesty International rozpoczęło obchody 30-lecia swojej działalności w Polsce. W ramach kampanii „Wierzymy w wolność” w kolejnych miesiącach opublikowane zostały teksty m.in. Martyny Bundy, Remigiusza Grzeli, Ingi Iwasiów, Wojciecha Kuczoka.

PS3

Amnesty International chciało, aby mieszkańcy Holandii lepiej zrozumieli, co czują i jak cierpią uchodźcy. Dlatego stworzyli projekt, w którym wprowadzili ludzi w hipnozę, przekazując podświadomie obrazy i uczucia, jakie towarzyszą uciekinierom z Syrii.