W pięciominutowym filmie pięć osób, z Holandii i Belgii, przybywa do pustego magazynu, gdzie zostają poddani hipnozie. Podczas projektu są wprowadzani w przerażające szczegóły z życia pewnej kobiety, która uciekała z miasta, w którym od 7 lat toczy się wojna.
Podczas całego badania, zahipnotyzowani wiją się pod krzesłami i drżą w stworzonych przez hipnozę temperaturach, krzyczą o pomoc. W końcu, kiedy wychodzą ze stanu hipnozy spotykają kobietę, która naprawdę przeszła tę historię.
Zobacz również
PS
Poddawanie się hipnozie staje się ostatnio bardzo popularnym tematem. Samsung stworzył niedawno Unspoil Me, technologię, która ma spowodować wymazanie z pamięci niepożądanych wspomnień na temat filmu lub serialu.
Jak działa? Za pośrednictwem urządzeń cyfrowych może częściowo lub w całości wymazać z pamięci wątki seriali lub filmów.
#PrzeglądTygodnia [05.11-12.11.24]: kampanie z okazji Movember, suszonki miesiąca, mindfulness w reklamach
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Samsung już nie raz sprawił nam analogowe doświadczenie, by zbliżyć się do swoich użytkowników. Kampania „all eyes on S4”, w której można było wygrać własnego Samsunga S4, polegała na tym, aby przez 60 minut wpatrywać się w specjalny billboard. Niby nic, a jednak, ponieważ pomysłodawcy akcji przygotowali specjalne „rozpraszacze”, zobaczcie!