Papaya Films – po raz piąty z rzędu – Domem Produkcyjnym Roku w konkursie KTR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Papaya Films – po raz piąty z rzędu – Domem Produkcyjnym Roku w konkursie KTR

Piąty kolejny rok przynosi zwycięstwo Papaya Films w kategorii studiów produkcyjnych w Polsce, w konkursie Klubu Twórców Reklamy.

W 2020 studio zgarnęło 21 nominacji i 14 nagród. Złoto w kategorii Production Design zdobyła kampania dla Vodafone „Be unlimited” oraz teledysk do piosenki „Wicked Game” dla Yola Recoba, w kategorii Montaż. Wśród nagrodzonych srebrnymi i brązowymi mieczami znalazły się kampanie dla marek takich jak Durex, McDonald’s, Mazda, Huawei czy Lech. Cztery nominacje i dwie statuetki w kategoriach Costume Design, Makeup & Hair Styling zdobył teledysk dla Dawida Podsiadło. Za reżyserię w tym projekcie doceniony został Daniel Jaroszek.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij