Święta zbliżają się wielkimi krokami, w związku z czym platforma Netflix postanowiła nie odstawać od innych marek, takich jak Coca-Cola czy John Lewis & Partners i również zaprezentowała swój świąteczny spot. Jego głównym bohaterem jest Geralt z kultowego już serialu „Wiedźmin”.
Zobacz również
W świątecznej reklamie Netfliksa zaprezentowano ujęcia z popularnej produkcji – przerobiono je i zmontowano w taki sposób, aby pokazać, że tytułowy Wiedźmin za Świętami nie przepada i zdecydowanie bardziej woli walczyć z wrogami.
PS
Świąteczne akcje Stowarzyszenia mali bracia Ubogich to zawsze wyciskacze łez. I tym razem nie jest inaczej. Organizacja rozpoczęła swoją świąteczną kampanię, za pomocą której zachęca do pomocy seniorom.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pozostałe tegoroczne kampanie świąteczne możecie znaleźć tutaj.
PS3
We wrześniu br. Netflix wystartował ze swoją pierwszą globalną kampanią marketingową, która obejmuje 27 krajów – w tym Polskę. Narratorką polskiej wersji spotu pod hasłem „O jedną historię od siebie” jest aktorka Agnieszka Grochowska.