Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

This War of Mine wspiera Polską Akcję Humanitarną

Już 27 listopada rusza trzydniowy, charytatywny stream gry This War of Mine – wielokrotnie nagradzanej produkcji opowiadającej o cywilach starających się przetrwać wojnę. Podczas wydarzenia do zdobycia będą nielimitowane, darmowe kody do gier This War of Mine i Frostpunk.
O autorze
1 min czytania 2020-11-24

Stream to efekt współpracy 11 bit studios i Polskiej Akcji Humanitarnej w ramach kampanii „Jesteśmy w tym razem” oferującej wsparcie dla osób dotkniętych kryzysami humanitarnymi w 2020 roku. W akcję zaangażowane są media takie jak Graczpospolita, Gram.pl, PolskiGamedev.pl i Polygamia.

Rok 2020 to jeden z najtrudniejszych od dekad okresów dla pomocy humanitarnej. Pandemia koronawirusa i towarzyszące jej restrykcje gospodarcze, katastrofy naturalne, trwające i nowe konflikty zbrojne, wybuch w porcie w Bejrucie – wszystko to złożyło się na panoramę nieszczęść dotykających ludzi na całym świecie. W takiej sytuacji potrzebna jest ludzka solidarność i empatia, o które apeluje Polska Akcja Humanitarna w swojej najnowszej kampanii pod hasłem: „Jesteśmy w tym razem”.

Na apel organizacji odpowiedzieli gracze i internetowi twórcy. Przez trzy dni – począwszy od 27 listopada – będą zachęcać oni swoich fanów i zbierać środki podczas charytatywnego streamowania na platformie Twitch gry „This War of Mine”. Do akcji może dołączyć każdy widz, zaś za każdą wpłatę na rzecz PAH 11 bit studios przekaże darmowy klucz do pobrania flagowych gier dewelopera – This War of Mine i Frostpunk. Zbiórki na ten cel będą zlokalizowane na specjalnej platformie Pomagamy.pl i zsynchronizowane z Twitchem.

– Widzimy, że polscy gracze mają niesamowity potencjał i zaangażowanie. Dziś mamy szansę wykorzystać go do wsparcia pomocy, którą PAH niesie ludziom w kryzysach humanitarnych na całym świecie – mówi Łukasz Skoczylas, szef zespołu misji PAH.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

This War of Mine przedstawia realia wojny z perspektywy ludności cywilnej. Gracz podejmuje decyzje w imieniu swojego bohatera i mierzy się z ważnymi dylematami związanymi z przetrwaniem w trudnych warunkach. Wizja tej gry jest szczególnie bliska PAH ze względu na fakt skupienia się na osobach, którym organizacja codziennie niesie pomoc – na Ukrainie, w Sudanie Południowym, Somalii, Libanie czy Jemenie.

Aby wesprzeć akcję, wystarczy wejść na stronę: https://pomagamy.pl/graj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się