Motywem przewodnim spotu jest innowacyjna technologia smartfona, między innymi aparat fotograficzny 108 MP oraz codzienne wsparcie asystenta, co sprawia, że urządzenie w niekonwencjonalny sposób odpowiada na potrzeby zawodowe i prywatne użytkowników.
Za koncept kreatywny, scenariusz oraz koordynację odpowiada agencja Open Gate, za reżyserię Tadeusz Śliwa, a za produkcję dom produkcyjny Bomaye. Zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania telewizyjna ruszyła 20 listopada.