Przyszłość retailu – ankieta

Przyszłość retailu – ankieta

Drodzy czytelnicy,

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

szaleńczy 2020 rok przyniósł trochę zmian, a my wierzymy, że utrwalą się one w 2021 roku. Już ponad 25 wieków temu Heraklit z Efezu głosił, że „jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana”. Już teraz na rynku widzimy wiele ciekawych inspiracji w obszarze wsparcia sprzedaży dla sklepów zarówno online, jak i offline. I zastanawiamy się, w którą stronę zmierza segment zwany retailem? Co będzie najbardziej potrzebne w firmach w 2021 roku? Jakie Wasze oczekiwania może pomóc spełnić agencja specjalizująca się w tym obszarze?

Aby lepiej to zrozumieć, chcieliśmy poprosić o 4 minuty i 40 sekund Waszego czasu, byście odpowiedzieli na naszych 7 krótkich pytań. Idealne na przerwę kawową.

Jak powiedział Lew Tołstoj: „Wiedza to pokarm dla rozumu” – bez danych nie da się działać adekwatnie do zmieniającego się otoczenia.

Krótka ankieta znajduje się pod tym linkiem.

Analiza tego tematu, z uwzględnieniem Waszych informacji, już niedługo na łamach NowegoMarketingu. Stay tuned.

Dziękujemy za każdy feedback!

NowyMarketing, Agnieszka Jaśkiewicz, agencja Greenmark

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij