TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jakich treści kobiety poszukują w sieci najczęściej? – infografika

„Zdrowie, dom i rodzina” to najpopularniejsza kategoria tematyczna stron www wśród Polek. Tymczasem internautki z Czech, Słowacji, Mołdawii, Turcji, Bułgarii, Ukrainy i Węgier szukają w sieci przepisów kulinarnych, serwisów kobiecych i parentingowych, a także stron life-style’owych.
O autorze
1 min czytania 2014-03-07

Gemius sprawdził, czego kobiety z wybranych krajów szukają w sieci. Okazuje się, że w Polsce największym zainteresowaniem wśród internautek cieszą się serwisy poświęcone tematom związanym ze zdrowiem, domem i rodziną (63 proc. internautów na stronach z tej kategorii to kobiety). Podobną popularnością mogą się pochwalić również strony e-sklepów, które w swojej ofercie posiadają odzież (62 proc.). Natomiast wirtualne kartki i pomysły na życzenia przyciągają 60 proc. polskich internautek.

Serwisy dla kobiet, poświęcone ciąży i macierzyństwu, są najpopularniejsze w Czechach (62 proc. internautów odwiedzających te portale to kobiety) i na Słowacji (56 proc.). Styl życia to temat numer jeden wśród użytkowniczek sieci z Mołdawii (63 proc.) i Turcji (53 proc.). Z kolei strony z przepisami kulinarnymi przyciągają największą uwagę Bułgarek (64 proc.), a internautki z Ukrainy w sieci szukają przede wszystkim przepisu na zdrowie (62 proc.). Na Węgrzech tematem, który cieszy się największym zainteresowaniem jest luksus. Niemal 59 proc. użytkowników stron z tej kategorii tematycznej to kobiety.

W celu sprawdzenia, które kategorie tematyczne stron www przyciągają najwięcej kobiet przeanalizowano płeć ich użytkowników (z uwzględnieniem wskaźnika prezentującego dopasowanie, a więc stosunek liczby użytkowników grupy celowej do liczby wszystkich użytkowników w wybranej kategorii tematycznej stron www w wybranym okresie). Analizą objęto kraje, w których badanie prowadzone przez Gemius uwzględnia kategoryzację stron internetowych.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dane pochodzą z międzynarodowego badania realizowanego przez Gemius w ponad 30 krajach w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej (gemiusAudience). Jego celem jest poznanie liczby i profilu demograficznego użytkowników Internetu oraz sposobu, w jaki korzystają z sieci. Badanie jest prowadzone zgodnie z zasadami międzynarodowego kodeksu ICC/ESOMAR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing