Bolt Business wprowadza nowe usługi

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bolt Business wprowadza nowe usługi

Użytkownicy Bolt Business mogą już korzystać ze zbiorczych faktur i usługi rezerwacji przejazdu. Rozwiązania zostały wprowadzone z myślą o klientach biznesowych, by ograniczyć biurokrację, koszty oraz ułatwić codzienne korzystanie z platformy dla całego zespołu organizacji.

Nowa usługa zbiorczych faktur pozwala firmom, niezależnie od wielkości zespołu, otrzymywać jedną fakturę za wszystkie zrealizowane przejazdy na zakończenie miesiąca. Zmniejsza to czas poświęcony na podsumowanie i analizę wydatków oraz eliminuje pomyłki wynikające z pośpiechu podczas wykonywania codziennych obowiązków. Eliminuje także codzienną ewidencją przejazdów w jakiejkolwiek innej formie a funkcja „Komentarz przed jazdą” pozwala dopasować konkretne przejazdy do projektów czy kategorii działań. By zamówić fakturę wystarczy podczas rejestracji konta w aplikacji złożyć wniosek o rozliczenie raz w miesiącu przelewem na podstawie jednej faktury. Firmy, które posiadają już konto powinny założyć nowe, aby uzyskać dostęp do usługi.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Korzystanie z usług platformy miejskiej mobilności zamiast własnej floty jest bardziej elastyczne kosztowo, opłata jest pobierana tylko za zrealizowany przejazd, a firma nie ponosi kosztów utrzymania samochodu służbowego w leasingu i kosztów parkowania. Z naszych analiz wynika, że nawet w przypadku przedstawicieli handlowych, których codzienna praca polega na spotkaniach z klientami, rezygnacja ze służbowych aut pozwala na oszczędności. Jednocześnie tego typu rozwiązanie podnosi efektywność zespołu, ponieważ pracownicy zyskują czas, który spędziliby w korku, prowadząc – powiedział Łukasz Stachowiak, country manager Bolt w Polsce.

Rezerwacja przejazdu to druga nowa funkcja Bolt Business dostępna od niedawna, która daje możliwość rezerwacji przejazdu na konkretny dzień i godzinę, nawet jeśli pasażer nie posiada aplikacji. By skorzystać z funkcji, należy uzyskać dostęp w aplikacji. Po jego otrzymaniu, wystarczy by administrator zalogował się w przeglądarce w panelu „Business Portal” i wpisał parametry kursu (godzinę, miejsce odbioru i docelowe oraz telefon kontaktowy do pasażera). Kierowca wyśle wiadomość tekstową z potwierdzeniem po zaakceptowaniu przejazdu.

– Misją Bolt jest zmniejszanie liczby aut w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo wszystkie przejazdy Bolt są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla, co jest niezwykle ważne dla firm, które dbają o środowisko naturalne. To właśnie dzięki budowaniu tak kompleksowej i odpowiadającej na potrzeby użytkowników oferty osiągnęliśmy status jednorożca ponad dwa lata temu – dodaje Łukasz Stachowiak.

Dotychczas klienci Bolt Business w ramach usługi mogli skorzystać z przewozów w ponad 20 krajach na terenie Europy i Afryki bez konieczności zmiany walut, przewozów o każdej porze dnia w ramach wyznaczonego odgórnie limitu oraz z szybkiego i łatwego raportowania za pomocą scentralizowanej platformy Bolt Business. By skorzystać z Bolt Business wystarczy zarejestrować się na business.bolt.eu (użytkownik aplikacji Bolt zostanie przekierowany z poziomu profilu osobistego) poprzez uzupełnienie krótkiego formularza.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij