Bolt Business wprowadza nowe usługi

Użytkownicy Bolt Business mogą już korzystać ze zbiorczych faktur i usługi rezerwacji przejazdu. Rozwiązania zostały wprowadzone z myślą o klientach biznesowych, by ograniczyć biurokrację, koszty oraz ułatwić codzienne korzystanie z platformy dla całego zespołu organizacji.
O autorze
1 min czytania 2020-12-09

Nowa usługa zbiorczych faktur pozwala firmom, niezależnie od wielkości zespołu, otrzymywać jedną fakturę za wszystkie zrealizowane przejazdy na zakończenie miesiąca. Zmniejsza to czas poświęcony na podsumowanie i analizę wydatków oraz eliminuje pomyłki wynikające z pośpiechu podczas wykonywania codziennych obowiązków. Eliminuje także codzienną ewidencją przejazdów w jakiejkolwiek innej formie a funkcja „Komentarz przed jazdą” pozwala dopasować konkretne przejazdy do projektów czy kategorii działań. By zamówić fakturę wystarczy podczas rejestracji konta w aplikacji złożyć wniosek o rozliczenie raz w miesiącu przelewem na podstawie jednej faktury. Firmy, które posiadają już konto powinny założyć nowe, aby uzyskać dostęp do usługi.

– Korzystanie z usług platformy miejskiej mobilności zamiast własnej floty jest bardziej elastyczne kosztowo, opłata jest pobierana tylko za zrealizowany przejazd, a firma nie ponosi kosztów utrzymania samochodu służbowego w leasingu i kosztów parkowania. Z naszych analiz wynika, że nawet w przypadku przedstawicieli handlowych, których codzienna praca polega na spotkaniach z klientami, rezygnacja ze służbowych aut pozwala na oszczędności. Jednocześnie tego typu rozwiązanie podnosi efektywność zespołu, ponieważ pracownicy zyskują czas, który spędziliby w korku, prowadząc – powiedział Łukasz Stachowiak, country manager Bolt w Polsce.

Rezerwacja przejazdu to druga nowa funkcja Bolt Business dostępna od niedawna, która daje możliwość rezerwacji przejazdu na konkretny dzień i godzinę, nawet jeśli pasażer nie posiada aplikacji. By skorzystać z funkcji, należy uzyskać dostęp w aplikacji. Po jego otrzymaniu, wystarczy by administrator zalogował się w przeglądarce w panelu „Business Portal” i wpisał parametry kursu (godzinę, miejsce odbioru i docelowe oraz telefon kontaktowy do pasażera). Kierowca wyśle wiadomość tekstową z potwierdzeniem po zaakceptowaniu przejazdu.

– Misją Bolt jest zmniejszanie liczby aut w przestrzeni miejskiej. Dodatkowo wszystkie przejazdy Bolt są neutralne pod względem emisji dwutlenku węgla, co jest niezwykle ważne dla firm, które dbają o środowisko naturalne. To właśnie dzięki budowaniu tak kompleksowej i odpowiadającej na potrzeby użytkowników oferty osiągnęliśmy status jednorożca ponad dwa lata temu – dodaje Łukasz Stachowiak.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dotychczas klienci Bolt Business w ramach usługi mogli skorzystać z przewozów w ponad 20 krajach na terenie Europy i Afryki bez konieczności zmiany walut, przewozów o każdej porze dnia w ramach wyznaczonego odgórnie limitu oraz z szybkiego i łatwego raportowania za pomocą scentralizowanej platformy Bolt Business. By skorzystać z Bolt Business wystarczy zarejestrować się na business.bolt.eu (użytkownik aplikacji Bolt zostanie przekierowany z poziomu profilu osobistego) poprzez uzupełnienie krótkiego formularza.

Słuchaj podcastu NowyMarketing