Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Grudniowa kampania Balagan Studio jest sentymentalną podróżą w rodzinne święta z przełomu lat 80 i 90.

Z tęsknoty do rodzinnych wigilii i noworocznych spotkań, sentymentalnie, Balagan Studio wraca do zdjęć z dzieciństwa. Odtwarza kreacje mam i babć w pełnej humoru sesji zdjęciowej dodając współczesne akcenty świecących butów i dodatków ze swojej kolekcji.
O autorze
1 min czytania 2020-12-14

Kampania „Let it shine” to powrót do czasów, kiedy święta były okazją do założenia ekstrawaganckich strojów i pokazania ukrytych w szafie kreacji. Czasem na spędzenie czasu z bliskimi i celebracją mijającego roku. Na zdjęciach jako modelki wystąpiły osoby z zespołu, które na co dzień stoją za sprawnym działaniem marki. Kampania jest okazją przedstawienia ich w niecodziennych rolach. Wszystkim na koniec tego trudnego roku, przyda się odrobina uśmiechu. 

Taneczne wejście w Nowy Rok

Koniec takiego roku jak 2020 wymaga odpowiedniego zamknięcia. W te święta nie spotkamy się w większym gronie z bliskimi, ale to nie znaczy, że nie możemy sobie pozwolić na odrobinę szaleństwa w świątecznych stylizacjach. Nawet jeśli tylko my możemy nacieszyć nimi oko. 

Na tę okazję Balagan poleca złote i srebrne modele czółenek: klasycznych Leilotów, mocno wykrojonych Migdalów i pokrytej brokatem Dory. Buty Balagan słyną z wygody i klasycznego designu, który pasuje do codziennych stylizacji. Błyszczące wersje klasyków, są dobrym rozwiązaniem dla tych, które lubią eksperymenty w modzie i łączenie stylów. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podarunki od Balagan podwójnym prezentem

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Balagan wspiera inicjatywy społeczne, dzieląc się swoim zyskiem z każdego zakupu. W ten sposób, wybierając prezent z kolekcji marki, tym samym obdarowujemy nie tylko bliską osobę ale również wspieramy jedną z trzech organizacji: Fundusz Feministyczny, Fundację edukacyjną z Ghany i Stowarzyszenie Miasto Dwa. Aby ułatwić wybór z bogatej oferty na stronie pojawił się prezentownik z selekcją drobnych dodatków, akcesoriów i torebek idealnych na prezent. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się