Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce na YouTubie w listopadzie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce na YouTubie w listopadzie

W listopadzie spośród reklam na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów. Internauci polubili szczególnie spot Ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej.

Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard zajął spot Media Expert CLEO zaprasza na Black Weeks w Media Expert! | Sprawdź MEGA OKAZJE!, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN – MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. 

Na podium znalazło się także wideo x-komu 18 urodziny – Skamielina, przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii 18 urodziny – Zasłona zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce. Za kreację odpowiada agencja PZL. Tymczasem czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official Kupuj bez końca na AliExpress, w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej.  

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij