Cleo wyśpiewała pierwsze, a Król Mycia Rączek drugie miejsce na YouTubie w listopadzie

W listopadzie spośród reklam na YouTube najchętniej oglądane było wideo marki Media Expert, w którym Cleo śpiewająco zaprasza na Black Week w tej sieci sklepów. Internauci polubili szczególnie spot Ketchupów Kotlin i powrót Króla Mycia Rączek w roli głównej.
O autorze
1 min czytania 2020-12-18

Pierwsze miejsce w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard zajął spot Media Expert CLEO zaprasza na Black Weeks w Media Expert! | Sprawdź MEGA OKAZJE!, w którym nowa dyrektorka artystyczna sieci sklepów zaprasza na promocyjne zakupy z okazji Black Week w rytm coveru piosenki Reni Jusis “Zakręcona”. Za reklamę odpowiada agencja kreatywna Ambasada BC. 

Drugie miejsce należy do Króla Mycia Rączek, czyli Piotra Cyrwusa w reklamie Ketchupów Kotlin KRÓL MYCIA RĄCZEK FEAT. KOTLIN – MYCIE RĄCZEK, WIELKI POWRÓT. Aktor w wielobarwnym wideo w oryginalny sposób śpiewa o potrawach i przekąskach, które można zjeść z dodatkiem ketchupu. Przypomina jednak, aby przed jedzeniem zawsze myć ręce. Kreację stworzyła agencja Feeders Agency, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. 

Na podium znalazło się także wideo x-komu 18 urodziny – Skamielina, przygotowane z okazji 18. rocznicy istnienia sieci sklepów na rynku. Natomiast druga reklama z tej serii 18 urodziny – Zasłona zajęła w listopadowym zestawieniu 5. miejsce. Za kreację odpowiada agencja PZL. Tymczasem czwarte miejsce należy do wideo Aliexpress Polska Official Kupuj bez końca na AliExpress, w której postać królika McAli przedstawia bogactwo oferty platformy zakupowej.  

YouTube Ads Leaderboard to comiesięczne zestawienie spotów reklamowych najchętniej oglądanych przez polskich internautów. Ranking 5 filmów jest ustalany w oparciu o algorytm uwzględniający parametry zaangażowania widowni (czas oglądania, liczbę polubień i udostępnień filmu), liczbę obejrzeń oraz tego, jaka część filmu została obejrzana. Zestawienie przygotowywane jest przez polski zespół YouTube i dotyczy tylko klipów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj