Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” – akcja marki Wawel i Fundacji „Wawel z Rodziną” w nowej odsłonie

Producent słodyczy marka Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” po raz kolejny zainspirowali w swoich akcjach świątecznych do czynienia dobra. W ramach organizowanej od 12 lat akcji „Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” aż 430 domów dziecka w całej Polsce otrzymało jak dotąd 127 ton słodyczy.
O autorze
1 min czytania 2020-12-18

Firma Wawel i Fundacja „Wawel z Rodziną” corocznie w okresie świąt aktywnie działają na rzecz placówek opiekuńczo-wychowawczych w całej Polsce wspierając je słodyczami. W tym roku w ramach akcji “Zostań Pomocnikiem Świętego Mikołaja” Fundacja „Wawel z Rodziną” zaprosiła podopiecznych domów dziecka i świetlic środowiskowych do niezwykłego konkursu. Zadaniem konkursowym było przygotowanie ozdób świątecznych i przekazanie ich innym – seniorom. Każda placówka biorąca udział w konkursie wskazywała adres, pod który trafiły świąteczne prezenty. Do konkursu zgłosiło się ponad 50 placówek, które przygotowały piękne ozdoby, a w ramach podziękowań zwycięzcy Pomocnicy świętego Mikołaja otrzymali zestawy słodyczy marki Wawel. Dla wszystkich zaś szczególną nagrodą była radość i wdzięczność seniorów za pamięć, poświęcony czas i otrzymane prezenty. Marka Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną” nagrodziła pięć placówek mieszczących się w Żydowie, Drawsku Pomorskim, Kołdrąbiu, Płońsku oraz Nienadowej. Dzieci i młodzież przekazały swoje dary seniorom z domów opieki ze swoich najbliższych okolic. Do seniorów trafiły m.in. własnoręcznie przygotowane choineczki, świeczniki, stroiki, bombki, aniołki, mikołajki, skrzaty czy świąteczne kartki.

W ramach przedświątecznych działań już po raz drugi odbyła się wspólnie z internetowym sklepem frisco.pl charytatywna akcja. Klienci sklepu frisco.pl podczas zakupów online wybierając produkty marki Wawel sprawili, że drugi taki sam produkt zakupiony w okresie trwania akcji „Zostań Pomocnikiem św. Mikołaja” trafi do Placówki Opiekuńczo – Wychowawczej Nr 2 przy ul. Jaktorowskiej w Warszawie. Dodatkowo w ramach prezentu dzieci spotkały się online z twórcami kanału WiP Bros. W trakcie spotkania mogły porozmawiać i zadać pytania swoim idolom.

– Jesteśmy dumni, że w tak magicznym czasie, jakim są Święta Bożego Narodzenia możemy pomagać i inspirować najmłodszych do pomocy Świętemu Mikołajowi. Dzięki tej akcji pokazaliśmy dzieciom i młodzieży, że mogą coś zrobić dla innych osób, często samotnych, zapomnianych. Dzielenie się dobrem jest dla nas bardzo ważne, dlatego zachęcamy też do dzielenia się dobrem z innymi – mówi Sylwia Warnecka, wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj