TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Sztuczna inteligencja „podpowie”, gdzie mają pojawić się nowe salony Empiku

Sztuczna inteligencja „podpowie”, gdzie mają pojawić się nowe salony Empiku
W 2021 roku Empik planuje otwarcie ok. 20 nowych sklepów i 10 sklepów Papiernik by Empik. W identyfikacji lokalizacji z największym potencjałem marka korzysta ze sztucznej inteligencji, w oparciu o innowacyjne modele opracowane i wdrożone przez wewnętrzny zespół Data Science.
O autorze
1 min czytania 2021-01-11

W 2020 roku zespół Data Science Empiku opracował i wdrożył innowacyjny model, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych lokalizacjach. Jak podkreślają przedstawiciele Empiku, tego typu analiza pozwala zoptymalizować inwestycje w nowe salony, zwiększając efektywność rozwoju.

Innowacyjny model dostarcza rekomendacji i pomaga zidentyfikować sklepy o wysokim potencjale i wydajności, analizując szereg zależności i moc predykcyjną. Bierze pod uwagę kilkaset czynników – zarówno wewnętrznych, m.in. historię wyników poszczególnych formatów sklepów – oraz zewnętrznych, jak np. dane demograficzne czy geolokalizacyjne. Projekt jest obecnie w fazie pilotażu, jednak już teraz pozwala na oszacowanie danych z dokładnością wyższą o 35% niż w ramach stosowanych wcześniej procesów. 

2021 rok przyniesie otwarcia pierwszych salonów, które pojawią się w miejscach wytypowanych przy pomocy sztucznej inteligencji. 

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2019 roku chińska agencja telewizyjna Xinhua postanowiła wdrożyć pierwszą w pełni wirtualną prezenterkę, opartą na sztucznej inteligencji.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W czerwcu 2019 roku Amazon zaprezentował nową funkcję w swojej aplikacji – StyleSnap. Korzystając z technologii sztucznej inteligencji, system rozpozna odzież na danym zdjęciu i dodatkowo zaproponuje podobne produkty, które będzie można znaleźć na platformie e-commerce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się