Jako Prezeska spółki w Polsce będzie odpowiedzialna za strategię, rozwój nowych źródeł przychodów oraz za współpracę z klientami z regionu CEE.
Justyna Duszyńska ostatnio pracowała na stanowisku head of e-commerce & marketing w OEX24.com, odpowiadając za rozwój e-commerce’owej platformy marketplace na rynku polskim oraz na rynkach azjatyckich.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wcześniej przez 14 lat była związana z branżą mediową pełniąc funkcje managerskie. W Ringier Axel Springer Polska/AG jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za sprzedaż projektów, kontentu oraz eventów, a w Grupie Onet pełniła funkcję dyrektorki Biura Reklamy. W obu tych korporacjach należała do ścisłego kierownictwa zarządzającego firmą (Executive Board). Jej doświadczenie obejmuje również pracę w wydawnictwie Burda Media International (Hachette Filipacchi), w roli zastępcy szefa działu reklamy. Jest współzałożycielką portalu Fashion Post, gdzie była również członkinią zarządu.
Justyna Duszyńska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunków Międzynarodowych oraz podyplomowych studiów PR w Instytucie PAN.
Do września 2020 r. dyrektorką zarządzającą polskiego biura Httpool była Sylwia Chada.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing