Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Justyna Duszyńska została dyrektorką zarządzającą Httpool Polska

Justyna Duszyńska obejmuje stanowisko Dyrektorki Zarządzającej w polskim oddziale firmy Httpool, globalnego partnera reklamowego czołowych platform społecznościowych, takich jak m.in. Twitter, LinkedIn, TikTok, Spotify, Facebook i Snapchat.
O autorze
1 min czytania 2021-01-13

Jako Prezeska spółki w Polsce będzie odpowiedzialna za strategię, rozwój nowych źródeł przychodów oraz za współpracę z klientami z regionu CEE. 

Justyna Duszyńska ostatnio pracowała na stanowisku head of e-commerce & marketing w OEX24.com, odpowiadając za rozwój e-commerce’owej platformy marketplace na rynku polskim oraz na rynkach azjatyckich.

Wcześniej przez 14 lat była związana z branżą mediową pełniąc funkcje managerskie. W Ringier Axel Springer Polska/AG jako dyrektorka zarządzająca odpowiadała za sprzedaż projektów, kontentu oraz eventów, a w Grupie Onet pełniła funkcję dyrektorki Biura Reklamy. W obu tych korporacjach należała do ścisłego kierownictwa zarządzającego firmą (Executive Board). Jej doświadczenie obejmuje również pracę w wydawnictwie Burda Media International (Hachette Filipacchi), w roli zastępcy szefa działu reklamy. Jest współzałożycielką portalu Fashion Post, gdzie była również członkinią zarządu.

Justyna Duszyńska jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Stosunków Międzynarodowych oraz podyplomowych studiów PR w Instytucie PAN.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do września 2020 r. dyrektorką zarządzającą polskiego biura Httpool była Sylwia Chada.

Słuchaj podcastu NowyMarketing