– Sponsoring sportu stanowi bardzo ważny obszar działań marketingowych i społecznych podejmowanych przez naszą spółkę. Poprzez zaangażowanie w sport chcemy promować zasady i wartości ważne dla PGNiG. Popularyzując zasadę „gramy fair play” i wspierając nasze drużyny, pragniemy dostarczać Polakom piękne emocje oraz inspirować i edukować młode pokolenia – powiedział Paweł Majewski, prezes zarządu PGNiG.
PGNiG, jako sponsor strategiczny, od 2010 roku angażuje się we wsparcie i rozwój jednej z najbardziej emocjonujących dyscyplin wśród sportów zespołowych – piłki ręcznej. Spółka wspiera seniorskie, młodzieżowe i juniorskie reprezentacje Polski kobiet i mężczyzn, dając dyscyplinie nową siłę i jakość, będąc Sponsorem Strategicznym. Dodatkowo od 2016 roku PGNiG jest sponsorem tytularnym rozgrywek ligowych (PGNiG Superliga) oraz Pucharu Polski (PGNiG Puchar Polski). Spółka zaangażowała się również w sponsoring plażowej piłki ręcznej, która zyskuje coraz większe grono sympatyków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania „Gramy z Wami od lat” zakłada emisję specjalnych billboardów reklamowych w postaci 8-sekundowych spotów na antenach TVP1 i TVP Sport przed „Serwisem sportowym” i „Sportowym Wieczorem” oraz spot radiowy na antenach Programu 1 i 3 Polskiego Radia. Kampanię wizerunkową „Gramy z Wami od lat” w internecie będzie wspierał 30-sekundowy spot reklamowy, a reklamy pojawią się w kilkunastu tytułach prasowych i na portalach internetowych.
Kampania potrwa do 31 stycznia 2021 roku.
Słuchaj podcastu NowyMarketing