Kampania napojów HORTEX wyróżniona przez TikToka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania napojów HORTEX wyróżniona przez TikToka

Projekt został zrealizowany w lipcu 2020 roku przez agencję mediową Pure Play oraz agencję kreatywną ASAP&ASAP. Kampania wykorzystująca Hashtag Challenge #zdecydujwduecie jest pierwszą polską kampanią wyróżnioną przez TikToka globalnie.

Opis aktywacji dla napojów HORTEX wraz z wybranymi filmami z akcji został zamieszczony w prestiżowej sekcji „Inspiration” na globalnej stronie TikToka. Dzięki temu marketerzy z całego świata mogą zainspirować się pomysłem i efektami kampanii napojów HORTEX w Polsce. Jest to szczególne wyróżnienie biorąc pod uwagę, że case Hortexu jest pierwszą polską kampanią zaprezentowaną w tej sekcji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • Opis kampanii: www.tiktok.com/business/en/inspiration/121
  • Sekcja Inspiration: www.tiktok.com/business/en/inspiration?country=PL

TikTok podkreśla ogromną efektywność działań prowadzonych dla Hortex przez Pure Play i ASAP&ASAP. W ciągu zaledwie sześciu dni w ramach akcji powstało ponad 2 500 filmów stworzonych przez użytkowników TikToka, które zostały obejrzane prawie 31 milionów razy i wygenerowały prawie milion interakcji, co pokazuje masowe zaangażowanie konsumentów w treści dotyczące napojów Hortex.

Agencja Pure Play była pomysłodawcą wykorzystania Hashtag Challengu w działaniach dla Hortex, odpowiadała również za strategię mediową, koordynację mediową kampanii, dobór formatów reklamowych i kontakt z TikTokiem. Za strategię komunikacji, koncepcję akcji, kreację i stworzenie materiałów promocyjnych oraz współpracę z influencerami odpowiadała agencja ASAP&ASAP.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij